Szerelmem a trade marketing – konferencia “Az év trade marketingese 2012″ díjkiosztóval egybekötve

OKOS KAPCSOLATOK – Ha van ilyen, mi megtaláljuk!


Kedves Kollégánk, Partnerünk!

Hol és hogyan tudunk úgy kapcsolatot teremteni a vásárlónkkal, hogy azt nyújtsuk számára, amire valóban szüksége van, azt és annyit vegyen, amivel úgy érzi, hogy igazán jól járt és mi is a leghatékonyabban költsük el a trade marketingre, fogyasztói marketingre szánt szűkös vagy bővebb forrásainkat?

Végigkísérjük a vásárló útját és gondolatait otthoni fotelétől az eladótéren át ismét vissza az otthonába, hatékony és meghökkentő példákat bemutatva a hazai és a külföldi szakmai életből.

A régióban először hangzik el a POPAI átfogó vásárlói kutatása, a Shopper Engagement Study eredménye, amely bemutatja, hogy hogyan gondolkodik a ma vásárlója, mi fontos számára, mi motiválja.

Előadóink a Coop, ET Research, Generali, Heineken, Henkel, Opel, POPAI, Westend City Center neves képviselői, sőt a Dakar Team is velünk lesz Szalay Balázs által.
Külföldi vendégszónokaink az USA-ból, az Egyesült Királyságból és Lengyelországból érkeznek. (Szinkrontolmácsolást biztosítunk!)

Ha kíváncsi a neves szakemberek sok éves valamint legfrissebb tapasztalataira, ötleteik sikerére vagy éppen kudarcára, akkor jöjjön el a Szerelmem a trade marketing konferenciára, amelynek idei témája: „Okos kapcsolatok – ha van ilyen, mi megtaláljuk!”

Már hagyományt teremtve, a konferencián adjuk át az Év Trade Marketingese és az Év Trade Marketinges Csapata díjat. Idén először a Marin’s Central Europe Év LAMá displaye verseny ünnepélyes díjátadójára is itt kerül sor .

Kérjük, töltse ki a mellékelt jelentkezési lapot és faxon vagy szkennelve küldje Kása Évának a 06-26-300898 fax számra vagy az evi@instoreteam.hu címre 2013. február 10-ig!

Érdemes egyúttal a Trade Marketing Klubba is jelentkezni (csatoltuk a jelentkezési lapot), hiszen a klubtagok kedvezményes díjjal vehetnek részt a konferencián, de emellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújt a tagok számára.

Időpont: 2013. február 14.

Helyszín: BKIK – 1016 Budpeat, Krisztina krt. 99.

Jelentkezés: a kitöltött JELENTKEZÉSI LAP visszaküldésével lehet faxon vagy e-mailon, 2013. február. 8-ig!


PROGRAM

09:00 – 09:30 Érkezés, regisztráció
09:30 – 09:40 Köszöntés
09:40 – 10:00 Neked mekkora…? Ökolábnyom és fenntartható displaygyártás az Egyesült Királyságban Phil Day general manager, POPAI UK&Ireland
10:00 – 10:40 A RÉGIÓBAN ELŐSZÖR: Útban feléd…: Shopper Study, avagy a vásárló útja és észlelése Richard Winter elnök, POPAI Global
10.40 – 11.00 Kávészünet
11:00 – 11:20 A folyamatos újdonságok serkentik a kapcsolatot Marek Szymczak ügyvezető, Marin’s Central Europe
11:20 – 11:40 Szülés utáni kapcsolatok: Átrendeződik a hazai kiskereskedelem? Csongovai Tamás beszerzési
11:40 – 12:00 Együtt szívunk…: Hogyan hat a Trafik Törvény a kisboltok helyzetére? Tóth Zoltán független szakértő
12:00 – 12:30 Kérdések és válaszok
12:30 – 13:30 Ebéd
13:30 – 13:50 Virtuális meglepetés a zsebünkben: Személyre szabott ajánlatok Kárpáti Gábor tanácsadó, Infology/Mobicart
13:50 – 14:10 Minden pillanatban elveszíthetlek! Megkaphatjuk és megtarthatjuk a vásárló figyelmét az üzletekben? Réti István igazgató, E.T. Research
14:10 – 14:30 „Jancsi és Juliska az interneten”: Mi minden derülhet ki a vásárlóról, ha szofisztikált módon használjuk az internetet? Kőműves Anita újságíró, Népszabadság
14:30 – 14:50 Kávészünet
14:50 – 15:10 Összebújva egy romkocsmában: In-store marketing a romkocsmákban avagy hogyan teremtsünk értéket a „semmiből”? Benedek László kereskedelmi igazgató, Heineken
15:10 – 16:00 Okos kapcsolatok a Dakarban Szalai Balázs, DAKAR Team, Németh Ottó, Henkel valamint az Opel és a Westend City Center és a Generali képviselőitől

16:00 – 16:50 Mr/Mrs. Trade Marketing 2012 és Trade Marketing Team díjátadó valamint „Az év LAMá” displaye verseny díjkiosztó és koccintás

A konferencia ideje alatt megtekinthető Marin's „Az év LAMá display:2012” nyertes pályamunkái.

Jelentkezési lapok

TMK EVES_jelentkezesi_lap_es_fax
Trade Marketing Konferencia_2013 02 14