„Szerelmem a trade marketing” konferencia
A Customer Experience kora – Innováció a trade marketingben

„Szerelmem a trade marketing” konferencia  <br> A Customer Experience kora – Innováció a trade marketingben

A februári konferenciánk a marketing és in-store innovációkról fog szólni. Megvizsgáljuk, hogy a „felkapott” újdonságok, hogy működnek a gyakorlatban, mi az, ami tényleg siker és mi az, ami csak divat.

Megnézzük, hogy Magyarországon milyen sikerstory-k vannak és mi az, amit érdemes külföldről tanulni. A konferencia vendégei megismerhetik a legfrissebb kutatások eredményeit, a hazai és a külföldi tendenciákat.

Felkértünk e-commerce „nagyágyúkat” a kereskedők és termékgyártók köréből, hogy osszák meg velünk tapasztalataikat és adjanak tanácsot abban is, hogy az online-ban most induló vagy fejlődő cégeknek mire érdemes odafigyelniük.

Megtudhatjuk, hogy a mesterséges intelligenciát hogyan használhatjuk az in-store marketingben és értékesítésben és vajon merre tart ez a tudomány a vevők igényeinek kiszolgálásában.

Az innovációk egyik fontos területe a fenntarthatóság, a vásárlók pozitívan változó hozzáállása, a gyártók, a kereskedők szerepvállalása ebben a folyamatban. Első kézből hallhatunk tapasztalatokat, hogy milyen pozitív hatásai lehetnek egy olyan promóciónak, ahol a fókuszban a fenntarthatóság áll.

Egyelőre még legyen meglepetés, hogy milyen szakmai kezdeményezést indítunk el a marketingesek, trade marketingesek, értékesítési vezetők számára. Ezen a konferencián hirdetünk ki egy olyan rendszert, amiből bárki profitálhat, aki ebben a szakmában dolgozik és szeretne fejlődni.

Az egész napos konferencia végén pedig kihirdetjük az Év Trade Marketingese és Trade Marketinges Csapata, valamint a POPAI Student Design Awards győzteseit.

Érdemes jegyzetfüzetet vagy notebookot hozni, mert sok információ csak a konferencián hangzik el!

5 ok, amiért érdemes a Trade Marketing Konferencián részt venned:

  • mert itt olyan ismereteket fogsz hallani, amit azonnal hasznosíthatsz a munkádban
  • mert az előadók sikeres, az innovációkba élenjáró cégektől jönnek
  • mert itt megismerheted a legújabb és legjobb best practice-ket
  • mert itt a vendégek között kapcsolatot építhetsz, közös promóciókról vagy hasonló kihívásokról beszélgethettek
  • mert a Trade Marketing Konferencia előadásai mindig emlékezetesek

Kattints a linkre és nézd meg a részletes programot:
http://trade-marketing.hu/szerelmem-a-trade-marketing-konferencia/#program

A konferencia időpontja: 2020. február 14., 8.30 – 16.00 óráig
Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, konferenciaterem (BKIK 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

Jelentkezem a Trade Marketing Konferenciára:
http://trade-marketing.hu/szerelmem-a-trade-marketing-konferencia/#konferencia-urlap

A jelentkezéseket 2020. február 11-ig tudjuk elfogadni.

Érdemes egyúttal a Trade Marketing Klubba is jelentkezned (a tájékoztatót és az éves programot itt olvashatod: https://trade-marketing.hu/#klubulesek), hiszen a klubtagok kedvezményes díjjal vehetnek részt a konferencián, de amellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújtanak a tagok számára.

Jelentkezem a Trade Marketing Klubba, éves tagságit kérek:
http://trade-marketing.hu/#tag

Megújítottuk a honlapunkat!
A
trade-marketing.hu weboldalunkon mindig tájékozódhatsz az aktuális in-store eseményekről, pályázatokról és szakmai cikkeket, prezentációkat olvashatsz. Itt megtalálod majd az eseményen résztvevők számára a jelszóval védett prezentációkat és a mindenki számára elérhető hasznos írásokat.
Kattints ide és nézz körül most: 
www.trade-marketing.hu

Várjuk jelentkezésedet!

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői