IDÉN IS ÁTADTUK „AZ ÉV LEGSIKERESEBB PROMÓCIÓJA 2020” – DÍJAKAT , díjátadó és konferencia

Dátum: 2021. 04. 29. 16:30
Idén, 13. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év legsikeresebb promóciója” verseny díjátadója és konferencia napja.

Az idei megmérettetésre 6 kategóriában érkeztek pályázatok az FMCG-piac szereplőitől és négy különdíjat is kihirdetett a szakmai zsűri. 

A 11 tagú szakmai zsűri értékelése, majd a Kantar Hoffmann piackutató által 4 fókuszcsoportban történt vizsgálatok eredménye után, április 29-én derült fény a díjazottakra. Az eseményt hagyományosan idén is egész napos online szakmai program kísérte.

Trade magazin 6-7. print és digitális lapszámban beszámolunk a díjátadásról, a konferenciáról és a dobogós, különdíjas promóciókról. 

A fogyasztói kutatás részletei.

Előadások

Fókuszcsoport-vélemények a pályázatok tükrében – Tolnai Gábor divízió igazgató, Kantar-Hoffmann
A nyereményjátékok új generációja – Tóth Péter tulajdonos, Screvo
Digitális reklámújság kampányok – Orbán Tímea ügyvezető, Offerista Group
Jogi csapdák és megoldások – Dr. Bitai Zsófia ügyvéd, CLM Bitai&Partners Ügyvédi Iroda

 Az év legsikeresebb promóciója 2020 eredményei a következők

Élelmiszer kategória

Aranyérem: Magyar Termék Nonprofit Kft. – Tricky Communications Kft.: Magyar Termék Felfedező promóció 
Ezüstérem: POS Services Kft.– Nissin Foods Kft. : Nissin Foodtruck Roadshow 
Ezüstérem: PICK Szeged Zrt.: Auchan Szakmák Hete 
Bronzérem: Nestlé Hungária Kft.Sole-Mizo Zrt.: Nyerj egy tehenet! 
Bronzérem: FrieslandCampina Hungária Zrt.: Nyerd meg az 5 milliót! 

HoReCa kategória

Aranyérem: Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Coca-Cola Szolgáltató Kft. : Open Like Never Before 

Ital kategória

Aranyérem: Monster Energy : Halo Gaming Fogyasztói Promóció 
Ezüstérem: Heinemann Testvérek Kft. : Jim Beam 225 év – Tankcsapda CSR kampány 
Bronzérem: Heinemann Testvérek Kft. : Jim Beam 225 év – My label kampány 

Kereskedelmi kategória

Aranyérem: Laboratory Ideas Kft.Auchan Retail Magyarország Kft.: Auchan Júlia CSR kampány 
Ezüstérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. : Környezettudatos. Praktikus. 

Non-food kategória

Aranyérem: Wonderduck Agency Zrt.: HomeBag 4U 
Ezüstérem: MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.– KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség Kft.: Vedd a hazait! Védd a hazait! 

Online/digitális kategória

Aranyérem: Auchan Magyarország Kft. .: „Támogasd a hősöket” Bizalompont adományozási Program 
Ezüstérem: Auchan Magyarország Kft. : Nyerj egy új Toyota Yaris-t digitális kuponjaiddal – nyereményjáték 

Különdíjasok

Trade magazin különdíj: POS Services Kft.– Nissin Foods Kft. : Nissin Foodtruck Roadshow 
POPAI különdíj: PICK Szeged Zrt.: Auchan Szakmák Hete   
Trade Marketing Klub különdíj: Eisberg Hungary Kft.: Együtt alkottuk meg Az Ország Salátáját! 
CSR különdíj: Heinemann Testvérek Kft. : Jim Beam 225 év – Tankcsapda CSR kampány 

A szakmai zsűri és partnereink nevében is gratulálunk!

A pályázat kiírója

A rendezvény szakmai támogatói

  Popai Hungary green120   superbr  magyarbrandsJOmagyarbrandsJO

Együttműködő partner