Penny-Market Kft.

A PENNY 2023 tavaszára teljes mértékben megújította és modernizálta a teljes, 229 egységből álló üzlethálózatát, jelentős mértékben kibővítette a választékát és hatékony digitális megoldások kialakításával jelentősen növelte a vásárlási élményt és elégedettséget. Célja, a vásárlók mindennapi friss áru szükségleteit maximálisan és a legkedvezőbb árakon elégítse ki. A zöldség-gyümölcs választékot megduplázta, 135 cikkelemre bővítette, a friss hús és helyben sütött pékáru kihelyezési felületet pedig 50 százalékkal növelte meg. A megújult boltokban kiemelt helyet kapnak a tematikus blokkok, az „egészségsziget”, a vegán és a laktózmentes termékek a csemege hűtőkben kaptak külön kihelyezést. 2022-re új köntösbe öltöztek a PENNY saját márkái (Salty, Sissy). 2022-ben összesen 20,5 milliárd forintot fordított infrastrukturális beruházásokra. Karcagi elosztóközpontját mintegy 7 milliárd forintból bővítette. Az üzleteik többek közt napelemekkel, elektromos autótöltőkkel, valamint egyéb zöld megoldásokkal támogatják a fenntarthatóságot és az energia-felhasználás optimalizálását. Ezzel a lépéssel az üzletek nagyjából a teljes energiafelhasználásuk 10 százalékát képesek megtakarítani.