dm Kft.

A változó gazdasági körülmények között is az előremutató megoldásokban hisznek, tudatosan haladnak kitűzött céljaik felé több stratégiai területen is. A forgalmi növekedés lehetőséget adott arra, hogy folytassák a megkezdett fejlesztéseket, kiszolgálják és figyeljék a vásárlói igényeket, megvalósítsák és bővítsék társadalmi felelősségvállalás kezdeményezéseiket, munkatársaiknak pedig stabil és kiszámítható munkafeltételeket biztosítanak. A dm az üzletekben szakértőként és inspirációforrásként is segítette a vásárlókat. A 2022-es évet áthatották a művészet, a természet és az emberek általi impulzusok. A magas színvonalú online és az offline vásárlási formák már együtt biztosítják, hogy minden vásárló a saját igényeinek megfelelően szerezhesse be a termékeket. Megújult a dm applikációja is, a felületen dm LIVE elő adásokkal jelentkeznek ősz óta. A vásárlói igények kielégítéséhez széles kínálatot biztosítanak, a döntéseket a boltokban szakértő személyes tanácsadással, marketing felületeiken pedig átlátható információkkal és edukációs anyagokkal segítik. Az active beauty törzsvásárlói program folyamatos fejlesztésével stabil vásárlói körnek tudják eljuttatni üzeneteiket.