Business Days 2022. szeptember 19–23.
Hunguest Hotel Pelion, Tapolca

Dátum: 2022. 09. 19. 08:00

BUSINESS DAYS 2022

TRADE JÁTSZÓTÉR

Szigorú szabályokkal

(Az FMCG-piac aktualitásai kereskedelmi, beszállítói, HoReCa- és szolgáltatói oldalon)

Vendégünk:

Dr. Nagy István agrárminiszter

Nyitvatartás: 2022. szeptember 19–23.

Helyszín: Hotel Pelion, Tapolca

Lapátolunk, hintázunk, néha lecsúszunk a csúszdákon, aztán visszamászunk. Építjük a homokvárakat, néha beszállunk a hintába, néha ki … – ismét változó környezetben, újra alkalmazkodó stratégiákkal tervezzük a jövőt az FMCG szektorban a találkozó öt napján, magyar és angol nyelven.

A játszótér fővédnöke Dr. Nagy István agrárminiszter

Játszótér: sokféleképp lehet érteni, és sok mindent lehet beleérteni. Idén ezt a motívumot fogjuk használni a szeptemberi Business Days konferenciánkon. Minden évben más és más a központi téma, valami olyan, amely leginkább jellemzi a szakma elmúlt egy évét, aktuális helyzetét és a következő találkozóig várható egy évet. Persze mindig vannak áthallások, és szükséges is olvasni a sorok között.

Ez a téma most ilyen lesz ismét. Sajnos, az elmúlt két év után a jelenlegi helyzet megannyi kihívást támaszt a szakma minden szereplőjével szemben újra – de egészen másokat, és most a kormányzat se tud kimaradni belőle. Sokan érezték, az elmúlt két évben már, hogy lefelé csúsznak a csúszdán, sokan kényszerültek hintázni, ami sose visz előre, mert pont úgy lendül fel, mint aztán vissza, vannak, akik jó pozícióból próbálták kiütni mások bábuit, vagy csak egyszerűen libikókáznak már jó ideje, de a mászókán is egyre többen küzdenek, hogy a homokozóról már ne is beszéljünk … Persze, mindez nem játék, sőt!

Sok egyelőre a megválaszolatlan kérdés: hol fognak megállni az árak – hogy látja a helyzetet a beszállítói kör és a kereskedelem; meddig emelkedhet az infláció; meddig tartanak ki a vásárlók és hogy csökken a vásárlóerő; ki hogyan tud megküzdeni a munkaerő hiányával; milyen új stratégiákkal lehet, ha és ahol lehet az alapanyaghiányt kivédeni; hogyan tervezzük a jövő évet… – minderről és sok minden másról is a legfrissebb adatokkal, a legújabb bejelentések mellett, a legfelkészültebb játszótársakkal, játszótéri kötetlen beszélgetéseket idézően, sokszor „vérre menő” játékokban, hatalmas küzdések közepette, már a szeptemberi aktuális helyzetképet nézve, találkozunk, találkozzunk!

Ahogy az elmúlt 15 évben, úgy idén is érdemes lesz velünk tartani és a legfontosabb témákról meghallgatni előadóinkat és kerekasztal-résztvevőinket. A programtervezetet folyamatosan frissítjük. Az előadásokat magyarul, angol nyelvű szinkrontolmácsolással biztosítjuk, ahogy mindig.

Tervezett program

 

A KONFERENCIA PROGRAMJA (kattintásra lenyílik)

9.00–9.45 Megérkezés, helyfoglalás

Az egész napos foglalkozást vezeti Krug Emília

A HoReCa-nap kiemelt partnere a METRO.

9.45-10.00 Jó reggelt!

10.00–12.00 Délelőtti csoport – Süti, süti pogácsát

Kezdő sípszó! – Általános piacelemzés értékelve az elmúlt másfél évet és vizionálva a következőt meghívott előadóinkkal: makrogazdaság, HoReCa piaci exkluzív, és a konferenciára készített kutatások, ágazati felvezetők, szakmai képviseletek beszámolói.

         Földes Annamária, az Ipsos client development directora – HORECA: piaci hangulat és fogyasztói visszajelzések
         Kovács László, a Magyar Vendéglátók Ipartestületének (MVI) elnöke – Helyzetkép a magyar vendéglátásról, aktualitások és kihívások
         Zoltai Anna, a Közétkeztetők Országos Szövetségének (KÖZSZÖV) elnöke – Aktuálisan a közétkeztetésről
         Riedl Annamária, az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-Egészségügyi Intézet (OGYÉI) kommunikációs és koordinációs mb. főosztályvezetője, a NETA programiroda vezetője – Az OGYÉI népegészségügyi programjai NETA forrásból

12.00-13.00 Menza

13.00–15.30 Délutáni csoport 1 – Székfoglaló

HoReCa piaci szakemberek reflektálása a piackutatási adatokra, és a szakmai képviseletek beszámolóira, elemzik az elmúlt egy év történéseit és jövőbemutató gondolataikat osztják meg a jelenlévőkkel, megfogalmazzák a közeljövő várható kihívásait és lehetséges megoldásokat egy újabb átfogó HoReCa piaci exkluzív kutatási beszámolót követően.

         13.00-14.00
         Tolnai Gábor, a Kantar-Hoffmann divízióigazgatója – A HORECA szektor 2022-ben a tulajdonosok és vezetők szemével
         Dr. Böröcz Lajos, a Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Országos Szövetségének (VIMOSZ) főtitkára – Nem hagyunk hátra senkit – Kihívások és kezelésük a turizmus-vendéglátásban

14.00-15.30 Vendéglátósok csoport résztvevői:
Bősze Ákos, a METRO HoReCa-fejlesztési vezetője
Gerendai Károly, a Costes és a Rumour éttermek tulajdonosa
Kovács László,
a La Fiesta Party Service tulajdonosa
Semsei Rudolf, a VakVarjú Étteremcsalád és a Budapest Party Service tulajdonosa
Szendrő Tamás, az Edenred ügyvezető igazgatója

15.30–16.00 Délutáni pihenő

16.00–18.00 Délutáni csoport 2 – Homokozó

A HoReCa piaci trendek áttekintése beszállítók, üzemtetők, vendéglátóipari szakemberek és szakmai szervezetek oldaláról. Szó lesz a legújabb étkezési trendekről, az egészséges, mentes és növényi termékekről és a fenntartható gasztronómiáról.

16.00–16.30
Szöllősi Réka, az elelmiszervilag.hu élelmiszer-politikai szakértője – Folyton változó játékszabályok, túlterhelt játékosok, szűkülő játszótér: trendek, kihívások, generációk, kilátások és remények

16.30-18.00 Fogyasztói szakértő csoport résztvevői:
Bősze Ákos, a METRO HoReCa-fejlesztési vezetője
Burján Csaba, az Unilever Food Solutions ügyvezető igazgatója
Ruprecht László, a Stílusos Vidéki Éttermiség Egyesület (SVÉT) elnöke
Tóth Enikő Boglárka
, a Nestlé Professional üzletágvezetője

A kerekasztal kiemelt partnere a Nesté Professional

18.00–20.00 Szabadfoglalkozás, csendespihenő

20.00–21.30 Vacsora a kerti sátorban, Tombola 1. rész

21.30-23.00 The BlackBirds nagykoncert a The Beatles szerelmeseinek

8.30–9.00 Megérkezés, helyfoglalás

Az egész napos foglalkozást vezeti Krug Emília

9.00–9.15 Jó reggelt! – Létszámellenőrzés

9.15–13.15 Délelőtti csoport – Kötélhúzás

Sorakozó! Általános makrogazdasági, beszállítói, vásárlói piacértékelés az elmúlt másfél évről és az előttünk álló másfél év lehetőségeinek, kihívásainak vizionálása meghívott előadóinkkal és beszélgetőpartnerekkel.

         9.15-10-00
         Dr. Nagy István agrárminiszter – Agrárium az aszály idején

    10.00-10.15
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2022 átadása. A verseny fővédnöke és a díjat átadja Dr. Nagy István agrárminiszter és a verseny alapítói: Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit ügyvezető igazgatója és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.

10.15-11.15
Kozák Ákos, az Egyensúly Intézet társalapítója – Minden jó, ha a vége jó – avagy rövid és középtávú gazdasági kilátásaink
Mekler Anita
, a PriceWaterhouseCoopers partere – Adóváltozások és az ellátási lánc kihívásai a magyar piacon

         11.15-11.45 Késői tízórai

         11.45-12.05
         Éder Tamás, a Felelős Élelmiszergyártók Szövetségének (FÉSZ) elnöke – A válságállóság újabb próbája?– avagy Mit várhatunk a magyar élelmiszeriparban a közeljövőben?

         12.05-13.00 Beszállítói csoport résztvevői:
         Bálint Gergely, a Nestlé kereskedelmi igazgatója
         Dr. Bódi Csaba, a HIPP ügyvezetője
         Sóskuti György, a Bonafarm kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettese
         Szautner Péter, a FrieslandCampina vezérigazgatója
         Vörös Attila, a Felelős Élelmiszergyártók Szövetségének (FÉSZ) ügyvezető igazgatója

A kerekasztal kiemelt partnere a Felelős Élelmiszergyártók Szövetsége (FÉSZ).

         13.00-13.15
         Antal Emese, a Táplálkozás, Életmód, Testmozgás (TÉT) Platform Egyesület szakmai vezetője – A tápértékjelölések harca – ki lesz a győztes, és mit ért mindebből a fogyasztó?

13.15-14.15 Menza

14.15–15.50 Délutáni csoport 1 – Mászóka

Nagykereskedők, beszerzők aktuális kihívásai, lehetőségei, új stratégiák és tervek az előttünk álló másfél évre.

14.15-15.00 Nagykereskedelmi csoport résztvevői:
Dr. Andrejszki Richárd, a Chef Market vezérigazgatója
Kanizsai Tóth Csaba, a FÁN Group cégvezetője
Kovács Sándor, a METRO országos értékesítési vezetője

         15.00-15.50 Beszerzői csoport résztvevői:
         Szimeiszter Éva, a Tesco országos divíziós beszerzési vezetője
         Noszlopy Zoltán, a PartnerLog ügyvezető igazgatója
         Varga László, az Auchan tradicionális frissáru beszerzés és választék igazgatója

15.50-16.05 Uzsonna szünet

16.05–19.00 Délutáni csoport 2 – Hinta-palinta

Hazai láncok és speciális csatornák: trafikok és benzinkutak – az elmúlt egy év változásai, és a következő másfél év tervei, lehetőségei csatornaspecifikus adatokra reflektálva.

         16.05-16.35
         Andreas Christou, a Retail Zoom ügyvezető igazgatója – Infláció: a fogyasztói szokások változása mögött álló üzemanyag

         16.35-17.25 Hazai láncok csoport résztvevői:
         Gyelán Zsolt, a CBA elnökhelyettese
         Jeszenszki Lívia, a Reál ügyvezető igazgatója
         Tóth Géza, a CO-OP Hungary vezérigazgatója

         17.25-18.15 Trafik csoport résztvevői:
         Galántai György, a HELL Energy kereskedelmi és marketing igazgatója
         Tóth Zoltán, a Dohányellátó és a DigInStore tulajdonosa
         Vizi Tamás, a Philip Morris külső kereskedelmi kapcsolatok országos vezetője

         18.15-19.00 Benzinkutak csoport résztvevői:
         Balogh Tibor, az OMV ügyvezető igazgatója
         Dr. Orosz András, a MOL kiskereskedelmi üzletágvezetője
         Vecsey Sarolta, a Shell Magyarország és Szlovénia mobility managere

19.00–20.15 Szabadfoglalkozás, csendespihenő

20.15–21.30 Vacsora, Tombola 2. rész

21.30-24.00 Póker party Gyuri bácsival és Klárival, Korda György és Balázs Klári minikoncert

8.30–9.15 Megérkezés, helyfoglalás

Az egész napos foglalkozást vezeti Krizsó Szilvia

9.15–9.30 Jó reggelt! – Létszámellenőrzés

9.30–13.20 Délelőtti csoport – Bújj, bújj zöld ág…

Névsor olvasás! Fenntarthatósági helyzetjelentések a világból és itthonról, előadásokkal és a kerekasztal-beszélgetésekkel.

         9.30–10.50

Food System Changemakers és fenntartható élelmiszer-innovációk. Mit tesznek saját ökoszisztémájukban az élelmezési rendszer megváltoztatásán dolgozó szakemberek a világ különböző részein, hogy megvalósítsák az ember- és bolygóbarát élelmiszerrendszerek létrejöttét? A virtuális kerekasztal résztvevői a Climate Shapers közösség tagjai és online kapcsolódnak a beszélgetésbe.

         Játékmester: Dalmadi Júlia élelmiszer-futurista – Élelmiszerinnováció mint globális küldetés

         Vendégek (keletről nyugatra):
         Bangalore, India: Anusha Murthy, a Nymble projekt menedzsere és Elizabeth Yorke, a Saving Grains alapítója, a Food Forward India korábbi projektvezetője, mindketten az Edible                    Issues alapítói
         Berlin, Németország: Chelsea van Hooven, a Redefine Meat és a Nordic Oceanfruit kulináris tanácsadója, márkafejlesztő
         Zürich, Svájc: Nikola Baumschlager, a Planted globális projektmenedzsere
         Lagos, Nigéria: Agharese Oghanise foglalkozás-egészségügyi, biztonsági és környezeti fenntarthatósági szakértő, az Élelmiszer- és Ital-újrahasznosítási Szövetség (FBRA) ügyvezető titkára
         Brüsszel, Belgium: Aurianne Borremans, a The Butcher’s Daughter alapítója, élelmiszeripari tanácsadó
         Cambridge, UK (projekt helyszín: Mexikó): Arlette Gómez Ortiz stratégiai tervező, az A de abeja alapítója
         Hawaii/San Francisco, USA: Gesina Beckert, a Food for Climate League kutatási és operációs igazgatója, a Fair Trade USA korábbi vállalati kapcsolatok és üzletfejlesztési program szenior menedzsere

Az online kerekasztal kiemelt partnere a termálenergia-tárolókat forgalmazó AllIn Property Services.

         10.50–11.10 Tízórai

         11.10–11.30

         A Fenntarthatóság Szimbóluma 2022 verseny eredményhirdetése. A díjat átadja Hermann Zsuzsanna, a Zsűri elnöke a jelenlévő Zsűritagok jelenlétében.

         11.30–12.20

         Kerekasztal-beszélgetés fenntarthatósági szakmai szervezetek bevonásával az aktuális hazai helyzet vállalati és társadalmi értékelésével.

Fenntarthatósági csoport résztvevői:
Márta Irén, a BCSDH igazgatója
Hankó Gergely, a KSZGYSZ igazgatója
Horváth-Halmai Eszter, a Magyar Élelmiszerbank vállalati adományszervezési vezetője
Szalóky Tóth Judit, a Coca-Cola vállalati kapcsolatok vezetője, az MMSZ Zöld Tagozatának alelnöke

A kerekasztal kiemelt partnere a The Coca-Cola Company.

         12.20–13.20

Kerekasztal-beszélgetés fenntarthatósági projektekről, élelmiszerpazarlásról, szabályozásról és hosszútávú stratégiákról kereskedők és beszállítók bevonásával.

         Fenntarthatósági csoport résztvevői:
         Balázs Ildikó, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSz) társelnöke, az Auchan vállalati kapcsolatok igazgatója
         Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója
         Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője
         Gabriel Makki, a P&G közép-európai értékesítési alelnöke
         Strasser-Kátai Bernadett, a Real Nature tulajdonos-ügyvezetője

A kerekasztal kiemelt partnere a Tesco.

13.20–14.15 Menza

14.15–16.45 Délutáni csoport – Ugróiskola

Általános piacértékelés az elmúlt másfél évről és a jövőbeli lehetőségekről e-kereskedelemben és logisztikában, a teljes ellátási láncban előadásokkal és kerekasztal-beszélgetésekkel.

14.15–15.05

Turcsán Tünde, a GfK FMCG-üzletág igazgatója – Hasítunk az ÁRral szemben!
Madar Norbert, a GKID Research&Consulting vezető tanácsadója – Big Picture – az online FMCG piac helyzete Magyarországon

         15.05–15.55 

         E-commerce csoport résztvevői:
         Arany László, a Foodpanda kereskedelmi és üzletfejlesztési ügyvezető igazgatója
         Székács Tibor, az Avokado ügyvezető igazgatója
         Víg Attila, az Kifli.hu résztulajdonos

         Játszótárs: Kolbert István, a Boxy marketingvezetője

         15.55–16.45

         Logisztikai csoport résztvevői:
         Bátki Sándor, a Trans-Sped operatív ügyvezető-helyettese
         Kiss Nikoletta, a Palmsped tulajdonos-ügyvezető igazgatója
         Rónai-Horst László, a Mercarius ügyvezető igazgatója

16.45–17.10 Délutáni pihenő

17.10–18.15 Napvégi mondóka

Exkluzív interjú a miértekről és a hogyanokról a jövő szemszögéből.
Vendégünk: Jellinek Dániel, INDOTEK Group tulajdonos vezérigazgatója

18.15–20.00 Szabadfoglalkozás, csendespihenő

20.00–21.30 BBQ-vacsora a kertben,

21.30-23.00 R-GO nagykoncert a Rossmann jóvoltából

8.30–9.15 Megérkezés, helyfoglalás

Az egész napos foglalkozást vezeti Krizsó Szilvia

9.15–9.30 Jó reggelt! – Létszámellenőrzés

9.30–12.00 Délelőtti csoport – Számháború

Makrogazdasági piacértékelés az elmúlt másfél évről, és az előttünk állókról, majd Márkaszövetségi kerekasztal.

         9.30-10.30
         Jaksity György, a Concorde igazgatóságának elnöke – Infláció, vakáció, recesszió

         10.30-11.45

         Márkaszövetségi stratégiai csoport résztvevői:
         Békefi László, a Coca-Cola HBC ügyvezető igazgatója
         Dr. Fábián Ágnes, a Henkel és a Magyar Márkaszöveség elnöke
         Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség ügyvezető főtitkára
         Noszek Péter, a Nestlé ügyvezető igazgatója
         Sófalvi Attila, a MARS ügyvezető igazgatója
         Venter Zoltán, az Essity ügyvezető igazgatója

         11.45-12.00

A Lánchíd Alapítvány és a támogatott Diákok bemutatása – Hermann Zsuzsanna, az Alapítvány Kuratóriumának elnöke és Matus István kuratóriumi tagja.

12.00-13.00 Menza

13.00–15.20 Délutáni csoport 1 – Fogócska

Előadás és kerekasztal-beszélgetések a hiper- és szupermarketek, valamint a drogériák és diszkontok sikereiről és nehézségeiről.

         13.00-13.20
         Vágyi Erik, a NielsenIQ ügyvezető igazgatója és Szűcs-Villányi Ágnes, a NielsenIQ Kelet-Európai igazgatója – Árhinta az inflácós játszótéren

         13.20-14.20

         Nemzetközi kereskedelmi csoport résztvevői:
         Heiszler Gabriella, a SPAR ügyvezető igazgatója
         Dorogi János, az Auchan országos értékesítési igazgatója
         Pálinkás Zsolt, a TESCO vezérigazgatója
         Szász Ferenc, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója

         14.20-15.20

Drogéria csoport résztvevői:

Ács Tamás, az Unilever kereskedelmi igazgatója
Dobi István, a Dél-100 tulajdonosa
Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója
Józsa Mariann, a dm cégvezetője

15.20–15.40 Délutáni pihenő

15.40–17.30 Délutáni csoport 2 – Erre csörög a dió

Mit jelent ma a márkaérték és márkaépítés az FMCG piacon? Előadások és kerekasztal-beszélgetések

15.40-16.00
Tolnai Gábor, a Kantar-Hoffmann divízióigazgatója – Brand Footprint 2022 – A legjobb FMCG márkák a világban és Magyarországon

16.00-17.30

Márkaépítési csoport résztvevői:
Csikesz Erika, a TV2 Média Csoport értékesítési igazgatója
Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezető igazgatója
Kulich Éva
, a Haladás (GoldenBurg) kereskedelmi és marketingvezetője 
Nacsa Severus, a Gallfood kereskedelmi és marketing igazgatója
Sándor-Czina Boglárka
, az Offerista Group értékesítési és üzletfejlesztési vezetője
Szak Zsuzsanna
, a Henkel Consumer Brands ügyvezető igazgatója

17.30–19.30 Szabadfoglalkozás, csendespihenő

19.30–22.00 Gálavacsora, Életmű-díj, születésnapi köszöntők, StarStore – Év kereskedője 2022 díjátadás

22.00-04.00 Zenél a Vegas Show Band a TV2 Csoport jóvoltából

9.00–10.00 Összepakolás

10.00–13.15 Utolsó játék – Játékvezető Krizsó Szilvia

A hagyományos cégvezetői útravalóhoz idén is nagyszerű, ikonikus személyek előadását élvezhetjük majd, hogy bővítsük ismereteinket, és saját mindennapjainkba átültetve a hallottakat, segítsük döntéseinket.

10.00–11.00 Dr. Neszmélyi Emil, aki sikerrel megmászta az Everestet – Everest: Ha minden kötél szakad

Neszmélyi Emil saját ügyvédi irodát vezet, de közben expedíciós teljesítménysportoló, aki már második alkalommal készítette fel magát asztmája ellenére az Everest megmászására idén. A lehetetlen küldetések, ember feletti kihívások fantasztikus képviselője. Miért fontosabb a mentális felkészülés a fizikainál, és mindez hogyan tud segíteni a mindennapi küzdelemben akár a mai gazdasági életben is az FMCG piac cégvezetői számára? Többek között erről is hallunk a vele töltött egy órában.

11.00–12.00 Dr. Újszászi-Bogár László meggyőzéstechnikai szakember – A meggyőzés tudománya az FMCG szektorban

Bogár László hazai és nemzetközi saját kutatási programjai által rengeteg meggyőzéstechnikai fogást ismer. A tudatalatti befolyásolás művészetének nem csak ismerője, hanem tanítója is. Ebből a tudományból doktorált az ELTE-n és a doktorijában kidolgozott meggyőzéstechnikai modelljét 2019-től tanítják a Dubai University-n. Mit és hogyan mondjunk és írjunk, hogy nagy eséllyel elérjük célunkat, vagy megértsük, hogy bizonyos helyzetekben miért reagálunk úgy, ahogy egyébként nem szoktunk – az üzleti élet számtalan területén használhatjuk tudatosan azokat a meggyőzéstechnikai elemeket, amelyek jó döntésekre inspirálják partnereinket.

12.00-12.15 Villámszünet

12.15–13.15 Pál Feri Atya – Belső béke viharos időkben – Mit kezdjek a
külső-belső nehézségeimmel?

Pál Feri nem most lesz velünk először, hiszen néhány éve nyitó előadónk volt, mint motivációs előadó és mentálhigiénés szakember – idén Vele zárjuk a konferenciát. Nem véletlenül! Sok változáshoz kell alkalmazkodnunk, amely nem teszi könnyebbé életünket. De a kihívások és a megoldások mindig párban járnak, még ha elsőre nehéz is meglátnunk.

13.15–14.30 Menza

 

 

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Jelentkezési határidő: 2022. szeptember 1.

A konferencián részt vesznek a Lánchíd Klub tagjai is:

Hovánszky László elnök; Baja Sándor (Randstad); Balázs Ildikó (Auchan); Balogh Tibor (OMV); Benedek László; Békefi László (Coca-Cola HBC); dr. Boros Péter (Power of Dreams); dr. Csirszka Gábor (Estraco); Csongovai Tamás (Supershop); Fazekas Endre; Fekete Zoltán (Márkaszövetség); dr. Fischer Béla; Flórián László (Rossmann); Földesi György (Binzagr); Házi Zoltán; Heiszler Gabriella (SPAR); Hermann Zsuzsanna (Trade Magazin); Justin István; Kedves Ferenc (Partner in Petfood); Laknerfi-Korin Katalin (Zwack Unicum); dr. Kozák Ákos (lmpetus Research); dr. Köves András (NT); Krizsó Szilvia; Magyar Péter (Tradeover); Matus István; Mezei János (Co-op Star); Murányi László; Nagy Sándor; Németh Ottó (Herbow); Noszek Péter (Nestlé); Poór Zoltán (Puratos); Rácz József (Prémium Kert); Saltzer Kornél; Sófalvi Attila (Mars); Sóskuti György (Bonafarm); Soltész Gergő (Ostoros Családi Pincészet, Takarékbank); Strasser-Kátai Bernadett (Real Nature); Szalókyné Tóth Judit (The Coca-Cola Company); Szautner Péter (FrieslandCampina); Székács Tibor (Avokado); Tarsoly József (Wienerberger) dr. Tímár Imre (Tanner Trade); Tóth Zoltán (Mindz); Vuleta Zsolt (Borsodi Sörgyár); Zsinkó Bálint

A regisztráció időpontjában a COVID-19 járvánnyal kapcsolatos későbbi – a konferencia időpontját érintő – kormányintézkedések nem ismertek. Mindezekre tekintettel, amennyiben a konferencia és az alábbiakban rendeltek teljesítése azon ok következtében lehetetlenül, hogy az a konferencia időpontját megelőző kormányintézkedések, jogszabályok értelmében nem tarthatók meg, a konferencia szervezője (Grabowski Kiadó Kft.) köteles a részére megfizetett regisztrációs díjat a résztvevő (Megrendelő) részére teljes egészében visszafizetni.  A résztvevő (Megrendelő) ugyanakkor elfogadja és kijelenti, hogy a fentiekben részletezett lehetetlenülésből eredően, a már kifizetett részvételi díj visszafizetésén túl, semmiféle kártérítési/kártalanítási igény érvényesítésére nem jogosult, arról ezennel kifejezetten lemond.

A rendezvény látogatása, illetve a rendezvényen való részvétel a rendezvény időpontjában hatályos jogszabályok által meghatározott igazolvány (védettségi igazolvány), illetve a szükséges azonosító dokumentum birtokában lehetséges. Az Partner/Résztvevő/Vendég a felelős kizárólag azért, hogy a konferencián ezen körülmény figyelembevételével vegyen részt.

A Szervező/Megbízott az igazolvány hiányából eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállal.

                               

A jelentkezési lap visszaküldése egyben számla ellenében történő fizetési kötelezettséget is jelent. A jelentkezés lemondását csak írásban, legkésőbb 2022. augusztus 27-ig tudjuk elfogadni. Amennyiben a lemondás ezután történik, úgy a részvételi díj teljes összege számlázásra kerül, mely díjfizetési kötelezettséggel jár!

 

További információkért írjon nekünk e-mailt: marketing@trademagazin.hu

A Business Days 2022 konferencia ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓJA

Beszámoló a Business Days 2021 konferenciáról

Támogatók:

            diginstore    Essity_logo_colour_120              magyarbrandsJOmagyarbrandsJO      metro120  nestleteljes120      Popai Hungary green120     pwc logo        Spar   superbr Tesco      

 

A KONFERENCIA SZERVEZŐI:

 

 

A KONFERENCIA DEKORÁCIÓS PARTNERE:

A KONFERENCIA HIVATALOS FOTÓS PARTNERE: