Business Days 2021. szeptember 20–24.,
Hunguest Hotel Pelion, Tapolca,

Dátum: 2021. 09. 20. 12:00

A VILÁG 8. CSODÁJA

Újrakezdés a magyar FMCG-piacon

Épül: 2021. szeptember 20–24.
Helyszín: Hunguest Hotel Pelion, Tapolca
Kárfelmérés, renoválás és újjáépítés az FMCG szektorban a találkozó öt napján!
Hazai és nemzetközi építőmesterek és szakértők várják az érdeklődőket, magyar és angol nyelven, személyes jelenléttel.
 
Az újjászületés fővédnöke; Dr. Nagy István miniszter

Építkezünk. Újjá, vagy csak felújítunk, átalakítunk és alkalmazkodunk a következő normálishoz. A bázis kinél-kinél más és más, összehasonlíthatatlanul más helyzetből indul a HoReCa, a nagykereskedelem, a kiskereskedelem, az ipar… – hogy az FMCG-n kívüli szektorokról ne is beszéljünk.

Idén a világ csodáit és az újjáépítést hoztuk motívumnak a Business Days 2021 konferenciára.

Vannak csodás emlékek, fantasztikus építmények, a Világ 7 Csodája, de most a 8. Csodát kell megépítenünk, mert haladni kell előre. Nagy a kihívás, sok a küzdelem minden szinten.

Hiszen másfél éve mindenkinek új volt a helyzet, és bár mi, iparágon belül, a felhalmozást feleslegesnek láttuk, hiszen folyamatos volt az ellátás, a vásárlók számára ez az információ nem volt meggyőző. Az elején, egy második karácsonyi forgalmat hozó március és erős április után, végképp nem tudtuk, hogyan tervezzünk, mire számítsunk. Közben pedig mindannyian tudtuk, hogy baj van: egyre nőtt a bizonytalanság, tervezhetetlenség, és egyre nehezebb volt optimistának maradni.

Voltak persze termékek, sőt, alapanyagok, csomagolóanyagok, amelyek megakasztották a fogaskerekeket, szállítmányozási gondok és korlátok, személyi nehézségek – és akkor magáról a világjárványról, erről a modern, harmadik világháborúról nem is beszéltünk. Pedig nagy a veszteségünk személyekben – családban, barátokban, kollégákban, ismerősökben – is. És ez az igazi veszteség. Bármit újjá tudunk építeni, bármilyen üzletet, ha nagyon akarunk, újra tudunk indítani, mindenre található megoldás, csak az emberi veszteségre nem – őket nem tudjuk visszahozni.

Idén áprilisban megkezdtük a nyitást, és nagy reményekkel vártuk a nyarat – amire ma már kicsit visszafelé tekintve nézünk és értékelünk. Nem úgy alakultak a dolgok minden téren, ahogy vártuk, és most már az őszi időszakra nézünk várakozással, és bizakodunk, hogy nem lesznek gomolyfelhők az égen… De már a karácsonyi szezon sincs messze, és nagyon bízunk benne, hogy nem kell nagy lezárásoktól félni, nem akad meg ősszel, majd télen a biznisz.

Mi úgy döntöttünk, hogy most mindenkit a világ 8. csodájának részesévé teszünk. A résztvevőket, az újraindított vállalkozásokat, a hátrányt ledolgozó vállalatokat – mindent és mindenkit, aki velünk lesz a szeptemberi konferencián Tapolcán.

Számba vesszük, hogy milyen rombolásokat, károkat szenvedtünk el az előző másfél évben, milyen fizikai megpróbáltatásokon kellett túljutni. És arról is beszélni fogunk, hogy kinek-kinek hogy sikerült mindez, hogy ha újra szembe kell néznünk hasonló helyzettel, legyen olyan tudásunk, amely segíteni fog. De talán, amire még kíváncsibb lesz mindenki, a 2022–2023. és az azt követő tervezések, víziók, előrelátások, fókuszok.

Mindezt szeptember 20–24. között, ismét 5 napos konferencián kíséreljük meg végig gondolni, átbeszélni, megvitatni – együtt!

Ma még nem tudjuk, milyen helyzetben leszünk szeptember 3. hetében, de szorgosan pakoljuk majd a téglákat, egyiket a másikra, egyik nap a másik után, és újra felvesszük a ritmust – talán másikat, mint korábban, de az akkori helyzetnek és céljainknak megfelelőt. És örülni fogunk egymásnak, büszkék leszünk, hogy ott leszünk, túlélőként, együtt.

Természetesen nem engedünk az egészségbiztonsági előírásokból, és újra megteszünk majd mindent, hogy aki eljön, ne csak jól, de biztonságban is érezze magát, így a konferencián csak védettségi kártyával lehet részt venni.

A programtervezetet folyamatosan frissítjük. Az előadásokat magyarul, angol nyelvű szinkrontolmácsolással biztosítjuk, ahogy mindig. Sok új, és sok bevált dologgal tervezünk, hiszen idén mi is jubileumi, a 15. Business Dayst szervezzük Partnereinkkel, Vendégeinknek.

Mi így készülünk. Várakozással és nagyon nagy reményekkel, hogy újra találkozunk!

– O N L I N E   J E L E N T K E Z É S I   L A P –      – HoReCa VIP JELENTKEZÉSI LAP –

L E T Ö L T H E T Ő   P R O G R A M

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

További információért írjon nekünk a [email protected] címre!

A konferencián részt vesznek a Lánchíd Klub tagjai is:

Hovánszky László elnök; Baja Sándor (Randstad); Balázs Ildikó (Auchan); Balogh Tibor (OMV); Benedek László (Viresol); Békefi László (Coca-Cola HBC); dr. Boros Péter (Power of Dreams); dr. Csirszka Gábor (Estraco); Csongovai Tamás (Supershop); Fazekas Endre; Fekete Zoltán (Márkaszövetség); dr. Fischer Béla; Flórián László (Rossmann); Földesi György (Binzagr); Házi Zoltán; Heiszler Gabriella (SPAR); Hermann Zsuzsanna (Trade Magazin); Justin István (Szamos Marcipán); Kedves Ferenc (Partner in Petfood); Laknerfi-Korin Katalin (Zwack Unicum); dr. Kozák Ákos (lmpetus Research); dr. Köves András (NT); Krizsó Szilvia; Magyar Péter (Tradeover); Matus István; Mezei János (Co-op Star); Murányi László; Nagy Sándor; Németh Ottó (Herbow); Noszek Péter (Nestlé); Poór Zoltán (Puratos); Rácz József (Prémium Kert); Saltzer Kornél; Sófalvi Attila (Mars); Sóskuti György (Bonafarm); Soltész Gergő (Ostoros Családi Pincészet, Takarékbank); Strasser-Kátai Bernadett (Real Nature); Szalókyné Tóth Judit (The Coca-Cola Company); Szautner Péter (FrieslandCampina); Székács Tibor; Tarsoly József (Wienerberger) dr. Tímár Imre (Tanner Trade); Tóth Zoltán (Mindz); Vuleta Zsolt (Borsodi Sörgyár); Zsinkó Bálint (KALL Ingredients)

A regisztráció időpontjában a COVID-19 járvánnyal kapcsolatos későbbi – a konferencia időpontját érintő – kormányintézkedések nem ismertek. Mindezekre tekintettel, amennyiben a konferencia és az alábbiakban rendeltek teljesítése azon ok következtében lehetetlenül, hogy az a konferencia időpontját megelőző kormányintézkedések, jogszabályok értelmében nem tarthatók meg, a konferencia szervezője (Grabowski Kiadó Kft.) köteles a részére megfizetett regisztrációs díjat a résztvevő (Megrendelő) részére teljes egészében visszafizetni.  A résztvevő (Megrendelő) ugyanakkor elfogadja és kijelenti, hogy a fentiekben részletezett lehetetlenülésből eredően, a már kifizetett részvételi díj visszafizetésén túl, semmiféle kártérítési/kártalanítási igény érvényesítésére nem jogosult, arról ezennel kifejezetten lemond.

A rendezvény látogatása, illetve a rendezvényen való részvétel a rendezvény időpontjában hatályos jogszabályok által meghatározott igazolvány (védettségi igazolvány), illetve a szükséges azonosító dokumentum birtokában lehetséges. Az Partner/Résztvevő/Vendég a felelős kizárólag azért, hogy a konferencián ezen körülmény figyelembevételével vegyen részt.

A Szervező/Megbízott az igazolvány hiányából eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállal.

– O N L I N E   J E L E N T K E Z É S I   L A P –

– HoReCa VIP JELENTKEZÉSI LAP –

 Támogatók:

 

       diginstore  Essity_logo_colour_120        kantar-hoffmann-120  magyarbrandsJOmagyarbrandsJO  Martini metro120    nestleteljes120  ostoros120 Popai Hungary green120 pwc logo     Spar   superbr Tesco        

 

A KONFERENCIA SZERVEZŐI:

 

 

A KONFERENCIA DEKORÁCIÓS PARTNERE:

A KONFERENCIA HIVATALOS FOTÓS PARTNERE: