Átadásra kerültek a HoReCa Hősök 2021 elismerések

Dátum: 2021. 09. 20. 00:00

HoReCa Hősök díjjal jutalmazták szeptember 20-án, a Business Days konferencia első estéjén a szektor válságálló szereplőit.

Idén nyáron új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és a Trade magazin. A szektor azon szereplőit keresték, akiknek a koronavírus-járvány idején sikerült valamilyen különleges megoldással menteni a menthetőt: a kollégákat, a közösséget, a szolgáltatásukat vagy segítséget nyújtottak másoknak.

 

A kitüntető címre maguk az érintettek pályázhattak, a zsűrizést az MMSZ HoReCa és Event Tagozat tagjai végezték. A díjak átadására az FMCG-piac legnagyobb szakmai eseményén, az ötnapos Business Days konferencia (businessdays.hu) első HoReCa napján, szeptember 20-án, Tapolcán került sor.

 

„Most, hogy a pandémia által alaposan felforgatott világunkban kezd helyreállni az élet, és a horeca- és rendezvényszektor lehetetlen helyzetbe került szereplői is újraszervezik tevékenységüket, érdemes visszatekintenünk, összegyűjtenünk e rendkívüli időszak pozitív példáit – mondja Bódi Krisztina, a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatának tagozatvezetője. – Épp ezért díjaztuk a magunk mögött hagyott másfél év HoReCa-hőseit. Azokat, akik valamilyen különleges megoldással mentették a menthetőt: a kollégákat, a közösséget, a szolgáltatásukat vagy másokat. Az ő elismerésükre alapítottuk a Trade magazinnal közösen a HoReCa Hősök díjat. Feladatunknak tartjuk, hogy példájukat a szakma elé tárjuk, és sztorijukat a nagyközönség is megismerhesse.”

A legkülönlegesebb megoldásokat díjazta a zsűri

„Idén először, kiemelten, az első napra építettük be a Business Days konferencia programjába a HoReCa-piac tematikát, hogy segítséget nyújtsunk a piac szereplőinek egy közös gondolkodásra, az aktuális helyzet lehetőségeinek átbeszélésére, ötletelésre – hangsúlyozza Hermann Zsuzsanna, a Business Days konferencia főszervezője és a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője. – Úgy látjuk, hogy a HoReCa-piac még messze nincs túl a pandémia okozta nehézségeken, és az elmúlt időszakban egyre több területen igényelnek támogatást. Ehhez kívánunk segítséget nyújtani egy szakmai találkozás lehetőségével, amelyhez egy ilyen díj kiválóan illik. A Sirha Budapest hivatalos médiapartnereként és az MMSZ HoReCa és Event Tagozat alapítótagjaként vettünk részt a HoReCa Hősök díj létrehozásában, és adtunk helyet a közös díjátadónak a Business Days konferencián.

 

A HoReCa Hősök díj 2021 díjazottjai:   

Irish Dog Kft., Beiruti Izek Kft. (Leilas étterem), ZIP Brewhouse Kft. (ZIP Brewhouse), Market Store Kft. (Halpatkó éttermek), Danubius Hotels Kft., GYSEV Zrt (Hotel Sopron), Kalandpart Kft. (Sulyom Tájétterem)

A nyerteseknek gratulálunk!

***

A Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatáról

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) célja a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, és a gazdasági életben történő hatékony alkalmazásának elősegítése. Olyan platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között. A tagozat tagjai: Conint Print Kft., Danone Kft., FÁN csoport, GL events HUNGARIA Zrt., GRABOWSKI Kft. / Trade magazin, Gyulahús Kft., Kaméleon Reklámügynökség Kft., KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség Kft., KOTÁNYI HUNGÁRIA Kft., Marketing Art Kft. / menteshelyek.hu, Perla Services Kft., Republic Group Kft., Roust Hungary Kft, Univer Product Zrt., Vintage Motorcycle Company, VIWA Product Europa Kft., Dr. Totth Gedeon.

A HoReCa és Event Tagozat a vendéglátásban, a szállodaiparban és a hozzájuk kapcsolódó rendezvényeken közreműködő vállalkozások, szervezetek marketingaktivitásait fogja össze. Feladatának tekinti szakmai és kapcsolati támogatásukat, tevékenységük segítését. Rendszeres ülésein lehetőséget nyújt tagjainak és az ágazat szereplőinek a kapcsolattartásra, a szakmai, piaci információk gyors és hatékony elérésére, valamint pozitív gyakorlat megismerésére.

***

A Trade magazinról

A Trade magazin, mint az FMCG piac vezető b2b szaklapja, immár 15 éve segíti az piaci szereplőket, a gyártói, beszállítói kört, a kis- és nagykereskedőket és a vendéglátóipar szereplőit a legfontosabb üzleti információk közvetítésével. Évente 8 alkalommal megjelenő nyomtatott kiadása az egyetlen auditált lapja a szakmának, amely 20 ezer példányban kerül megjelentetésre lapszámonként. A magazint nem csak nyomtatott formában, de digitálisan is elérik az érdeklődők, amelyet kiegészít a minden munkanap megjelenő ingyenes hírlevél és nagyon sok szakmai rendezvény. További információ a trademagzin.hu oldalon érhető el.