„Mérhető-e a trade marketing?”

Kedves Kollégák!

A Valentin-nap idén sem múlhat el Szerelmem a Trade Marketing konferencia nélkül.

A Trade Marketing Klub a POPAI Magyarországgal közösen 2008. február 14-én rendezi meg első közös konferenciáját „Mérhető-e a trade marketing?” címmel.

Idei témánk a sokat vitatott mérhetőség. Előadóink segítségével arra keressük a választ, hogy a klasszikus marketing és a piackutatás területén használatos módszerek mennyire alkalmazhatók a vásárlók kiismerésére és a vásárláshelyi kommunikáció hatékonyságának mérésére. Külföldi és hazai példákon keresztül jövőbe mutató kezdeményezések kulisszatitkaiba is betekinthetünk.

Figyelem! A konferencia helyszíne ezúttal a Holiday Beach konferencia szálloda, ahol – több törzstagunk kérésére – kényelmes, ingyenes parkolást is biztosítunk. http://www.holidaybeach.hu/
A részletes programot és a jelentkezési lapot mellékeljük. Hasonlóan a TMK ez évi programjához, és a POPAI ismertetőjéhez.
Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot 2008. február 7-ig küldjék el a megadott címre.

Kérdéseikkel Jung Erikához erika@instoreteam.hu és info@trade-marketing.hu fordulhatnak. A Trade Marketing Klubról a www.trade-marketing.hu weboldalunkon olvashatnak.

Szeretettel várjuk konferenciánkon!

Üdvözlettel:

A Trade Marketing Klub alapítói:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna, Házi Zoltán 

A POPAI alapítói:
(képek) 

Egyéni alapítótagok:
Csíkné dr. Kovács Klára és Havasiné Kátai Ildikó