Rekordbevétel az LG-nél
Rekordnagyságú második negyedéves és első féléves árbevételről számolt be gyorsjelentésében az LG Electronics (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2019 április-júniusi időszakában 15,63 ezer milliárd won (13,40 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, ami 4,1 százalékkal múlja felül az egy évvel korábbit, míg a második negyedévi üzemi eredmény 652,3 milliárd wont (559,4 millió dollár) tett ki.
A forgalom emelkedése elsősorban a háztartási gépek és a légkondicionálók értékesítéséből származó rekordárbevételnek, valamint az üzleti megoldások üzletág által gyártott és forgalmazott kereskedelmi LED- és OLED-kijelzők, illetve napelemek iránti megnövekedett keresletnek köszönhető. Az árbevételben kisebb súlyt képviselő járműalkatrész-üzletág negyedéves forgalma több mint 60 százalékkal nőtt, az infotainment-termékek és az elektromos autókban használatos komponensek iránti erősebb keresletnek betudhatóan.
A társaság arra számít, hogy a harmadik negyedévben a versenyképes középkategóriás mobiltelefonok bevezetése és az 5G-képes eszközök iránti igények növekedése javítja majd a mobilüzletág teljesítményét, míg a szórakoztató elektronikai üzletágban a prémium kategóriás termékek – azaz az OLED és nanocellás tévék, illetve a nagyképernyős UHD televíziók – piaca fog növekedni.
Kapcsolódó cikkeink
Kiberbiztonsági tanúsítványt szerzett az LG
Az LG Electronics (LG) a közelmúltban megszerezte a globális tesztelő…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >