Rekord a Black Friday-on: 7,4 milliárd dollárt költöttek az amerikaiak egy nap alatt
Rekordmennyiségű pénzt, 7,4 milliárd dollárt költöttek el online vásárlás során a Black Friday-on az amerikaiak. Az összeget csak a Cyber Monday 7,9 milliárd dollárja haladta meg.
Az egy vásárlóra jutó átlag költés 168 dollár volt. A Black Friday-on elköltött összeg évről évre nagyjából 6 százalékkal nő.
A „Small Business Saturday”-on idén 470 millió dollárt költöttek el a fogyasztók, ami a tavalyi adatokhoz képet 18 százalékos emelkedést jelent.
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >