Rekord a Black Friday-on: 7,4 milliárd dollárt költöttek az amerikaiak egy nap alatt
Rekordmennyiségű pénzt, 7,4 milliárd dollárt költöttek el online vásárlás során a Black Friday-on az amerikaiak. Az összeget csak a Cyber Monday 7,9 milliárd dollárja haladta meg.
Az egy vásárlóra jutó átlag költés 168 dollár volt. A Black Friday-on elköltött összeg évről évre nagyjából 6 százalékkal nő.
A „Small Business Saturday”-on idén 470 millió dollárt költöttek el a fogyasztók, ami a tavalyi adatokhoz képet 18 százalékos emelkedést jelent.
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FRUIT LOGISTICA Innovation Award (FLIA) és a FLIA Technology 2025 tíz döntős pályázója
Bájos fajták, okos marketingkoncepciók, intelligens technológiák: öt-öt innovációt jelöltek az…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >