Rapid Randival erősített az igazit kereső kampány
Sokat ígérő új formában tartotta meg szokásos évindító marketingfórumát a Magyar Termék Nonprofit Kft.: egy fővárosi multiplex moziba Rapid Randira invitálta védjegyhasználóit. A szakmai eseményen minden gyártó megtalálhatta a számára hasznos marketingaktivitást.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta: „minden körülmény adott volt a Rapid Randira: megszülettek A hazai az igazi szlogennel elindított februári integrált kampányunk reklámfilmjei; ezek egyenesen mozivászon után kiáltottak, és ráadásul a közelgő Valentin-nap is randihangulatot teremtett. A találkozó pedig remek lehetőséget kínált a tervezett éves kereskedelmi és marketingaktivitásaink bemutatására és személyes megbeszélésekre, egyeztetésekre a partnereinkkel”.
A 2022-es év kampányának koncepciója: ha igazi, hazai termelésből származó árukat keresünk, azokat a Magyar Termék védjegyekről ismerhetjük fel. Ezt azért fontos nyomatékosítani, mert a fogyasztók, miközben az „igazit” keresik, sokszor szembesülnek a kínálat zavarba ejtő bőségével. A Magyar Termék által ellenőrzött védjegyes termékek hazai eredetét és megbízhatóságát független szervezet tanúsítja, ezáltal a fogyasztók 100 százalékban megbízható terméket vehetnek le a polcokról, vagyis megtalálták az igazit. Erről szólnak a levetített imázsfilmek is, és ezt az üzenetet közvetítik a további aktivitásaink is – tette hozzá Benedek Eszter.
A legfrissebb statisztikák szerint több mint 210 cég közel 5000 terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. A közösség erejét az is fémjelzi, hogy ezek a cégek nagyságrendileg 1738 milliárd forint árbevételt produkálnak, és 43 073 főnek adnak munkát. //
Kapcsolódó cikkeink
Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >