Rapid Randival erősített az igazit kereső kampány
Sokat ígérő új formában tartotta meg szokásos évindító marketingfórumát a Magyar Termék Nonprofit Kft.: egy fővárosi multiplex moziba Rapid Randira invitálta védjegyhasználóit. A szakmai eseményen minden gyártó megtalálhatta a számára hasznos marketingaktivitást.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta: „minden körülmény adott volt a Rapid Randira: megszülettek A hazai az igazi szlogennel elindított februári integrált kampányunk reklámfilmjei; ezek egyenesen mozivászon után kiáltottak, és ráadásul a közelgő Valentin-nap is randihangulatot teremtett. A találkozó pedig remek lehetőséget kínált a tervezett éves kereskedelmi és marketingaktivitásaink bemutatására és személyes megbeszélésekre, egyeztetésekre a partnereinkkel”.
A 2022-es év kampányának koncepciója: ha igazi, hazai termelésből származó árukat keresünk, azokat a Magyar Termék védjegyekről ismerhetjük fel. Ezt azért fontos nyomatékosítani, mert a fogyasztók, miközben az „igazit” keresik, sokszor szembesülnek a kínálat zavarba ejtő bőségével. A Magyar Termék által ellenőrzött védjegyes termékek hazai eredetét és megbízhatóságát független szervezet tanúsítja, ezáltal a fogyasztók 100 százalékban megbízható terméket vehetnek le a polcokról, vagyis megtalálták az igazit. Erről szólnak a levetített imázsfilmek is, és ezt az üzenetet közvetítik a további aktivitásaink is – tette hozzá Benedek Eszter.
A legfrissebb statisztikák szerint több mint 210 cég közel 5000 terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. A közösség erejét az is fémjelzi, hogy ezek a cégek nagyságrendileg 1738 milliárd forint árbevételt produkálnak, és 43 073 főnek adnak munkát. //
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >