Rapid Randival erősített az igazit kereső kampány
Sokat ígérő új formában tartotta meg szokásos évindító marketingfórumát a Magyar Termék Nonprofit Kft.: egy fővárosi multiplex moziba Rapid Randira invitálta védjegyhasználóit. A szakmai eseményen minden gyártó megtalálhatta a számára hasznos marketingaktivitást.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta: „minden körülmény adott volt a Rapid Randira: megszülettek A hazai az igazi szlogennel elindított februári integrált kampányunk reklámfilmjei; ezek egyenesen mozivászon után kiáltottak, és ráadásul a közelgő Valentin-nap is randihangulatot teremtett. A találkozó pedig remek lehetőséget kínált a tervezett éves kereskedelmi és marketingaktivitásaink bemutatására és személyes megbeszélésekre, egyeztetésekre a partnereinkkel”.
A 2022-es év kampányának koncepciója: ha igazi, hazai termelésből származó árukat keresünk, azokat a Magyar Termék védjegyekről ismerhetjük fel. Ezt azért fontos nyomatékosítani, mert a fogyasztók, miközben az „igazit” keresik, sokszor szembesülnek a kínálat zavarba ejtő bőségével. A Magyar Termék által ellenőrzött védjegyes termékek hazai eredetét és megbízhatóságát független szervezet tanúsítja, ezáltal a fogyasztók 100 százalékban megbízható terméket vehetnek le a polcokról, vagyis megtalálták az igazit. Erről szólnak a levetített imázsfilmek is, és ezt az üzenetet közvetítik a további aktivitásaink is – tette hozzá Benedek Eszter.
A legfrissebb statisztikák szerint több mint 210 cég közel 5000 terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. A közösség erejét az is fémjelzi, hogy ezek a cégek nagyságrendileg 1738 milliárd forint árbevételt produkálnak, és 43 073 főnek adnak munkát. //
Kapcsolódó cikkeink
A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >