Radikálisan csökkent a brit húsfogyasztás a vírus megjelenése óta
A brit fogyasztók egyötöde jelentősen csökkentette húsfogyasztását, a járvány kitörése óta. A The Vegan Society felmérése arra is rámutat: 15 százalékuk jóval kevesebb tejterméket és tojást fogyaszt, mint a korlátozásokat megelőzően.
A felmérés kiválóan jelzi, milyen gyorsan változnak a fogyasztói szokások egy etikusabb alternatíva irányába.
A tej- és húsfogyasztásukat csökkentők körében 41 százalék azért döntött így, mert egyszerűen nem jutottak hozzá a szupermarketekben a szokásos termékekhez. 43 százalék viszont egészségtudatos, környezeti vagy állatjóléti okokból változtatott korábbi étkezési szokásain, derül ki a tanulmányból.
FoodIngredients First
Kapcsolódó cikkeink
Bizonytalan jövőkép a húsiparban – drágulás, csökkenő fogyasztás és új kihívások
A húsipar szereplői nehéz időszakon vannak túl, és a kilátások…
Tovább olvasom >A csirkemell a kedvenc – újra emelkedik a húsfogyasztás Magyarországon
A hazai vásárlók továbbra is a baromfihúst részesítik előnyben –…
Tovább olvasom >Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >