Radikálisan csökkent a brit húsfogyasztás a vírus megjelenése óta
A brit fogyasztók egyötöde jelentősen csökkentette húsfogyasztását, a járvány kitörése óta. A The Vegan Society felmérése arra is rámutat: 15 százalékuk jóval kevesebb tejterméket és tojást fogyaszt, mint a korlátozásokat megelőzően.
A felmérés kiválóan jelzi, milyen gyorsan változnak a fogyasztói szokások egy etikusabb alternatíva irányába.
A tej- és húsfogyasztásukat csökkentők körében 41 százalék azért döntött így, mert egyszerűen nem jutottak hozzá a szupermarketekben a szokásos termékekhez. 43 százalék viszont egészségtudatos, környezeti vagy állatjóléti okokból változtatott korábbi étkezési szokásain, derül ki a tanulmányból.
FoodIngredients First
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Magyarország egyre fontosabb húsipari szereplő
Az elmúlt évtizedek gazdasági és geopolitikai változásai számos iparágban okoztak…
Tovább olvasom >Innovatív kutatási módszerek a jövőálló állattenyésztésért
A húsfogyasztás egy főre jutó mennyisége sokáig a társadalmi jólét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a…
Tovább olvasom >Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >