Radikálisan csökkent a brit húsfogyasztás a vírus megjelenése óta
A brit fogyasztók egyötöde jelentősen csökkentette húsfogyasztását, a járvány kitörése óta. A The Vegan Society felmérése arra is rámutat: 15 százalékuk jóval kevesebb tejterméket és tojást fogyaszt, mint a korlátozásokat megelőzően.
A felmérés kiválóan jelzi, milyen gyorsan változnak a fogyasztói szokások egy etikusabb alternatíva irányába.
A tej- és húsfogyasztásukat csökkentők körében 41 százalék azért döntött így, mert egyszerűen nem jutottak hozzá a szupermarketekben a szokásos termékekhez. 43 százalék viszont egészségtudatos, környezeti vagy állatjóléti okokból változtatott korábbi étkezési szokásain, derül ki a tanulmányból.
FoodIngredients First
Kapcsolódó cikkeink
Bizonytalan jövőkép a húsiparban – drágulás, csökkenő fogyasztás és új kihívások
A húsipar szereplői nehéz időszakon vannak túl, és a kilátások…
Tovább olvasom >A csirkemell a kedvenc – újra emelkedik a húsfogyasztás Magyarországon
A hazai vásárlók továbbra is a baromfihúst részesítik előnyben –…
Tovább olvasom >Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >