A pulyka jó választás az egészségesebb életformához
A Gallicoop mint vállalat és márkanév ma egyet jelent a megbízható, egészséges és minőségi termékekkel. A szarvasi pulykafeldolgozó meghatározó szereppel bírt és bír abban, hogy napjainkra Magyarország a világ harmadik legnagyobb pulykafogyasztó nemzete az USA és Izrael után, éves 5,5 kilogramm fejenkénti
átlaggal. Beszélgetésünk során Garai András, a Gallicoop marketingvezetője a 900 főt foglalkoztató alföldi szárnyas cég étel- és életfilozófiájába, egészség- és minőségfelfogásába avatott be.
A Gallicoopot 1989-ben alapították 40 millió forintos alaptőkével Szarvason. Az 1652 millió forintos, zöldmezős beruházásként induló vállalkozás az elmúlt 28 esztendőben hatalmas változáson ment át, mind a tevékenységét, mind pedig a vállalat szerkezetét tekintve. Ami nem változott, illetve csak erősödött – mondja Garai András marketingvezető –, a megbízható, egészséges és minőségi termékpaletta. Hozzáteszi: a friss pulykahúsok mellett már közvetlen fogyasztásra szánt és minőségileg korszerű termékek széles skálájával rendelkezünk. A termékkínálatot a kolbász- és sonkafélék, a felvágottak és májasok, a főtt-füstölt és szárazáruk, a párizsi- és virslifélék, valamint a panírozott termékek jelentik.
A cég mára az ország egyik legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációjával rendelkezik, és a munkafolyamat minden lépését ellenőrizni tudja. A zárt rendszerű pulykahústermelő integráció a – vállalat tevékenysége során – a tojástermelést, a törzstartást, a takarmány-előállítást, a pulykakeltetést, -előnevelést, -hizlalást és a felhizlalt pulykák feldolgozását, a húskészítmények előállítását, valamint értékesítését foglalja magába.
A munkafolyamat minden lépését ellenőrizzük – hangsúlyozta a Gallicoop marketingvezetője – a speciális baromfitakarmány előállításától a pulyka felnevelésén, feldolgozásán és csomagolásán át egészen a végső produktum piacra kerüléséig, garantálva ezzel az európai uniós élelmiszer-biztonsági szempontok érvényesülését és a kiváló termékminőséget.
Garai András úgy véli, megéri és szükséges a fejlesztés, általánosságban véve érdemes a minőségi, egészséges termékekbe fektetni. Mint mondja, a pulyka jó választás az egészségesebb életformához. Az egyre jellemzőbb fogyasztói tudatosság, amely során a termékérték és az egészségtudatosság egyszerre érvényesül, a Gallicoopnál olyan újdonságok felé tereli az innovációt, mint az E-mentes, laktóz- és gluténmentes termékek, amelyek hozzáadott funkcionális jellemzőkkel is bírnak (például: Omega-3 zsírsavak, vitaminok és probiotikumok).
A Gallicoop marketingvezetője hangsúlyozta, hogy ettől az évtől új eladásösztönző eszközökkel segítik a kereskedők munkáját. Újszerű elemként emelte ki egy szakértői bázis létrehozását, illetőleg egyre több gasztroblogger bevonását. Cél, hogy együtt megtalálják a közös utat a fogyasztóikhoz, hogy megmutassák, a Gallicoopból kikerülő minőségi pulykaalapanyagból egészséges és könnyű ételek készíthetőek. Ezt segíti a PulykaTrend című márkamagazinunk, amely számos receptet, hasznos és érdekes információ tartalmaz; a Facebook-oldalunk saját készítésű gasztrovideó-gyűjteménye és a honlapunk recepttára, amely inspirációként szolgálhat egy vasárnapi ebéd vagy egy könnyű nyári vacsora elkészítéséhez egyaránt – mondta Garai András.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH-NAV: közös akció az élelmiszerbiztonság erősítése és az élelmiszerhamisítási elleni küzdelem jegyében
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) a Nemzeti Adó-…
Tovább olvasom >Több mint 250 ezer magyar gazda állt ki a területalapú támogatások megőrzése mellett
Személyesen vitték el Brüsszelbe az agrártámogatások megőrzését célzó petíciót a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >