A pulyka jó választás az egészségesebb életformához
A Gallicoop mint vállalat és márkanév ma egyet jelent a megbízható, egészséges és minőségi termékekkel. A szarvasi pulykafeldolgozó meghatározó szereppel bírt és bír abban, hogy napjainkra Magyarország a világ harmadik legnagyobb pulykafogyasztó nemzete az USA és Izrael után, éves 5,5 kilogramm fejenkénti
átlaggal. Beszélgetésünk során Garai András, a Gallicoop marketingvezetője a 900 főt foglalkoztató alföldi szárnyas cég étel- és életfilozófiájába, egészség- és minőségfelfogásába avatott be.
A Gallicoopot 1989-ben alapították 40 millió forintos alaptőkével Szarvason. Az 1652 millió forintos, zöldmezős beruházásként induló vállalkozás az elmúlt 28 esztendőben hatalmas változáson ment át, mind a tevékenységét, mind pedig a vállalat szerkezetét tekintve. Ami nem változott, illetve csak erősödött – mondja Garai András marketingvezető –, a megbízható, egészséges és minőségi termékpaletta. Hozzáteszi: a friss pulykahúsok mellett már közvetlen fogyasztásra szánt és minőségileg korszerű termékek széles skálájával rendelkezünk. A termékkínálatot a kolbász- és sonkafélék, a felvágottak és májasok, a főtt-füstölt és szárazáruk, a párizsi- és virslifélék, valamint a panírozott termékek jelentik.
A cég mára az ország egyik legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációjával rendelkezik, és a munkafolyamat minden lépését ellenőrizni tudja. A zárt rendszerű pulykahústermelő integráció a – vállalat tevékenysége során – a tojástermelést, a törzstartást, a takarmány-előállítást, a pulykakeltetést, -előnevelést, -hizlalást és a felhizlalt pulykák feldolgozását, a húskészítmények előállítását, valamint értékesítését foglalja magába.
A munkafolyamat minden lépését ellenőrizzük – hangsúlyozta a Gallicoop marketingvezetője – a speciális baromfitakarmány előállításától a pulyka felnevelésén, feldolgozásán és csomagolásán át egészen a végső produktum piacra kerüléséig, garantálva ezzel az európai uniós élelmiszer-biztonsági szempontok érvényesülését és a kiváló termékminőséget.
Garai András úgy véli, megéri és szükséges a fejlesztés, általánosságban véve érdemes a minőségi, egészséges termékekbe fektetni. Mint mondja, a pulyka jó választás az egészségesebb életformához. Az egyre jellemzőbb fogyasztói tudatosság, amely során a termékérték és az egészségtudatosság egyszerre érvényesül, a Gallicoopnál olyan újdonságok felé tereli az innovációt, mint az E-mentes, laktóz- és gluténmentes termékek, amelyek hozzáadott funkcionális jellemzőkkel is bírnak (például: Omega-3 zsírsavak, vitaminok és probiotikumok).
A Gallicoop marketingvezetője hangsúlyozta, hogy ettől az évtől új eladásösztönző eszközökkel segítik a kereskedők munkáját. Újszerű elemként emelte ki egy szakértői bázis létrehozását, illetőleg egyre több gasztroblogger bevonását. Cél, hogy együtt megtalálják a közös utat a fogyasztóikhoz, hogy megmutassák, a Gallicoopból kikerülő minőségi pulykaalapanyagból egészséges és könnyű ételek készíthetőek. Ezt segíti a PulykaTrend című márkamagazinunk, amely számos receptet, hasznos és érdekes információ tartalmaz; a Facebook-oldalunk saját készítésű gasztrovideó-gyűjteménye és a honlapunk recepttára, amely inspirációként szolgálhat egy vasárnapi ebéd vagy egy könnyű nyári vacsora elkészítéséhez egyaránt – mondta Garai András.
Kapcsolódó cikkeink
2023-ban csökkent a növényvédőszer-maradék bejelentések száma az Európai Unióban
2023-ban 8700 bejelentést rögzítettek a tagállamok a Riasztási és Együttműködési…
Tovább olvasom >Nébih: jelölési problémákat találtak az energiaitaloknál
Energiaitalokat vizsgált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih), biztonsági probléma nem…
Tovább olvasom >Az őstermelők már saját maguk is létrehozhatják hatósági bizonyítványukat
A Nébih fejlesztésével az idei évtől az őstermelői tevékenységet igazoló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >