Magazin: Promóciók Portugáliában
Kilábalt Portugália az évekig tartó gazdasági válságból, és minden kereskedő az új helyzethez igazítja stratégiáját. Ez túlzott promóciós aktivitást hozott, az akciókkal telítődött a piac, ahol az árengedmények már nem ösztönöznek vásárlásra, nem növelik a keresletet. //
Kapcsolódó cikkeink
Növeli a befektetéseit a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona szupermarketlánc 180 millió eurót tervez portugál leányvállalatába…
Tovább olvasom >Akadálymentesített és autizmusbarát üzletkoncepciót tesztel a portugál Continente
A portugál Continente szupermarketlánc olyan üzletkoncepciót tesztel, amelynek célja javítani…
Tovább olvasom >Tizenegy új üzlettel támogatja növekedését a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona 11 új üzletet tervez nyitni Portugáliában 2024-ben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >