Magazin: Promóciók Portugáliában
Kilábalt Portugália az évekig tartó gazdasági válságból, és minden kereskedő az új helyzethez igazítja stratégiáját. Ez túlzott promóciós aktivitást hozott, az akciókkal telítődött a piac, ahol az árengedmények már nem ösztönöznek vásárlásra, nem növelik a keresletet. //
Kapcsolódó cikkeink
Saját online bevásárló platformot indított a Pingo Doce
A portugál Pingo Doce szupermarketlánc elindította saját online élelmiszer-kereskedelmi platformját…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Lezárult a Magyar Nemzeti Galéria és az LG fotópályázata
Közel 700 nevezéssel zárult az LG Magyarország és a Magyar…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >