PRO PR GLOBE-díjat kapott Bánhegyi Zsófia
A PRO PR GLOBE Awards szabályainak megfelelően, a jelölési folyamat lezárultát követően 12 ország összesen 25 PR-szakembere nyerte el a 2022-es PRO PR GLOBE Awards címet. A PR-szakma megítéléséért dolgozó szakembereknek szóló díját 2022-ben Bánhegyi Zsófiának, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatójának is odaítélte a bizottság.
A bizottság, amely a díj korábbi nyerteseiből és a szervezőbizottság tagjaiból áll, a jelölési folyamat során összegyűjtött információk alapján dönt a nyertesekről. Figyelembe veszik a jelöltek életrajzát, a médiában megjelent publikációikat és más nyilvános információforrásokat is. A díj különlegessége, hogy nem projektekre, hanem a szakemberek iparágat és annak megítélését fejlesztő munkásságára, üzleti etikájára és a szakmai normák betartására összpontosít. Csak azok kaphatják meg a díjat, akiknek csapatukkal és kollégáikkal együttműködve sikerült nyomot hagyniuk a public relations területén.
A díjért indulókat 2017 óta négy kommunikációs szövetség jelölheti: az International Public Relations Association (IPRA), az International Communication Consulting Organization (ICCO), a The Public Relations and Communications Association (PRCA) és a Chartered Institute of Public Relations (CIPR).
A díjátadó ünnepségre 2023. május 5-én kerül sor a a PRO PR 20. évfordulójával egybekötött konferencia után.A nyugat-balkáni régió legnagyobb iparági konferenciáján minden évben nemzetközileg elismert személyek adnak elő a jelenlévő senior szakembereknek. Az idei év témája a kommunikáció és a fenntarthatóság lesz.
A PRO PR GLOBE Awards díjátadó során hagyományosan kiosztják a PRO PR Vision City, a PRO PR Vision Manager és a kommunikációs menedzsment fejlődéséhez való különleges hozzájárulásért járó Infigo-díjakat is.
A 2018-as díjazott Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke elmondta: „Örömteli, hogy egyre több magyar szakembert ismernek el globális szervezetek. Mindez jelzi az egész szakma felé, hogy jó irányba haladunk és érdemes tenni az iparágunk hazai fejlődéséért. Fontos, hogy rajta legyünk a térképen és megismerjen bennünket a régió, a jövőben ugyanis mindez hozzásegít minket nemzetközi együttműködések, közös projektek elindításához is.”
Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)
Kapcsolódó cikkeink
A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >