Magazin: Prémium minőség, extra környezettudatosság: itt a Nature Ville by Herbow
A fenntarthatóság és a környezettudatos fogyasztói szokások motiválták azt az új márkát, amely Nature Ville néven mutatkozik be a prémium kozmetikumok és tisztítószerek piacán. A márka a prémium minőségű, környezettudatos és fenntartható kozmetikumokat és tisztítószereket fejlesztő és gyártó Herbow-val együttműködésben kerül a piacra. A Nature Ville hátteréről és a márkával elérendő célokról kérdeztük Bakai Gergelyt, a Possibility Trade Kft. stratégiai igazgatóját.
– Hogyan született meg a Nature Ville?
Bakai Gergely: – A márka létrehozásán már az elmúlt évben elkezdtünk dolgozni, mivel számunkra kiemelten fontos a fenntarthatóság és a környezettudatos fogyasztói szokások erősítése. A Nature Ville számos termékkategóriát átfogó és az egészséges életvitelt támogató márkaként fog fejlődni, melyet fokozatosan kívánunk felépíteni. Ezen céljaink nemcsak termékeink összetevőiben, de gyártási és logisztikai folyamataink optimalizálásában és a csomagolóanyagok kiválasztásában is megjelennek.
– A Nature Ville magyar márka. Mennyire fontos ennek hangsúlyozása, kommunikálása?
– Márkánk megalkotásakor a fenntarthatóság mellett nagyon fontosnak tartottuk, hogy a Nature Ville valódi magyar márkaként, hazai fejlesztéssel és gyártással jöjjön létre.
– Első körben háztartási és kozmetikai termékekkel jelennek meg a hazai piacon. Szeretnék később bővíteni a termékköröket?
– Jövőbeli terveink között szerepel a táplálkozáskiegészítők és élelmiszerek forgalmazása is, valamint a környezettudatos és egészséges életvitelt támogató kezdeményezések létrehozása és a már meglévők támogatása.
– Nemzetközi piacokat is megcéloznak?
– A Nature Ville termékek forgalmazását hazánkban kezdjük meg, majd később nyitunk további piacok irányába. Fontos, hogy vásárlóink számára a Nature Ville termékek kényelmesen elérhetőek legyenek, ezért a márka bevezetését hazai üzletláncokban és online is megkezdjük.
– A brand megjelenéséhez partnerségre léptek a Herbow-val. Miért éppen rájuk esett a választásuk?
– Elsőként a konyhai és háztartási tisztítószerek kifejlesztésén kezdtünk dolgozni. Az előkészítő munka során hamar arra a döntésre jutottunk, hogy ezen a területen egyértelműen a Herbow-val szeretnénk együttműködni, hiszen az általuk képviselt értékek megegyeznek a Nature Ville márka értékeivel és céljaival. Emellett a Herbow jelentős know-how-val és tapasztalattal rendelkezik környezettudatos és fenntartható termékek fejlesztésében és gyártásában. Szoros együttműködésünket a márkanévben is meg szeretnénk jeleníteni, ezért közösen fejlesztett termékeinket a Nature Ville by Herbow márkanév alatt fogjuk forgalmazni.
– Mit kínál a Nature Ville a fogyasztóknak?
– Prémium minőségű, környezettudatos és fenntartható kozmetikumokat és tisztítószereket, amelyek természetes alapanyagok felhasználásával segítik őket mindennapjaikban.
– Mit szólt a Herbow a Possibility Trade megkereséséhez?
– Örömmel vettek részt a közös munkában, hiszen a Nature Ville által képviselt szellemiség és a márka céljai nagyon szimpatikusak voltak számukra. A Herbow mint a magyar piac egyik meghatározó gyártója számára fontos a környezettudatosság és a természetes összetevők alapján zajló folyamatos termékinnováció annak érdekében, hogy a háztartások minél nagyobb arányban térjenek át a fenntarthatóságot szem előtt tartva gyártott és forgalmazott tisztítószerek használatára.
– Marton Adri ismert gasztroblogger, az Adri’s Kitchen alapítója annak idején segített a Herbow termékfejlesztésében, most pedig a Nature Ville megjelenésében is segédkezik…
– A közös termékfejlesztés során kiváló kapcsolat alakult ki Marton Adrival, aki a Herbow innovátoraként már támogatta a Herbow-t, s a Nature Ville márkát megismerve úgy döntött, hogy annak bevezetésében is részt fog venni. Marton Adri a hazai gasztroélet üde színfoltja, aki jól képviseli azokat az értékeket, melyek a Nature Ville márka kifejlesztésének alapjait adják. Adri az elmúlt évben Balira költözött családjával, ami tovább színesítette tevékenységeit és folyamatosan formálja gondolkodását.
– Ezért dominálnak a Nature Ville csomagolásán a trópusi színek?
– Adri közreműködése révén a termékek összetételében, illatában és csomagolásában is megjelenik a Bali életérzés. A természetes összetevők és fenntartható csomagolás használata közösen biztosítja a kiemelkedő felhasználói élményt.
– Mire jók a Nature Ville by Herbow termékek?
– A termékek a háztartás minden területén kínálnak megoldást. Találhatóak közöttük kézi és gépi mosogatószerek, habmosogatószer és konyhai tisztító is. Büszkék vagyunk arra, hogy nálunk lesz először elérhető a hazai piacon egyedülálló gyümölcs- és zöldségtisztító folyadék, valamint egy olyan törlőkendő, amellyel nemcsak a konyhában, de akár az utazások során, víz használata nélkül is biztosítható a gyümölcsök és zöldségek higiénikus tisztasága.
A fenti tisztítószerek mellett már a márka bevezetésekor megtalálhatóak lesznek további konyhai és háztartási tisztítószerek, hűtő- és kerámia főzőlaptisztítók, konyhapult- és bútortisztító, üveg- és ablak/tükörtisztító, padló- és burkolatfelmosó, valamint kertibútor-tisztító is.
– Mit lehet tudni a termékek gyártásáról?
– Minden termék különleges receptúra alapján, kíméletes eljárással kinyert mosódió-extraktummal és bioenzimek felhasználásával készül. A termékek vegánok, vegyszer-, allergén- és színezőanyag-mentesek. Jellemzőjük a bőrbarát és környezetkímélő növényi összetevőkkel elért kimagasló mosó- és tisztítóhatás. A termékek pH-semleges, gyengéd növényi formulájának köszönhetően az érzékeny, allergiás, ekcémás bőrűek számára és kisbabák eszközeinek tisztítására is ajánlottak.
– Mi jellemzi a Nature Ville by Herbow termékek csomagolását?
– A termékek csomagolása prémium és egyben fenntartható, valamint praktikusan használható, mivel lehetővé teszi a tisztítószerek takarékos adagolását.
– Mikor várható a márka bevezetése?
– A Nature Ville by Herbow tisztítószercsalád bevezetése 2022 első negyedévének végén kezdődik. Ezt követően mutatkoznak be a további termékkategóriák. Célunk, hogy a termékek a nagy drogériákban és online is beszerezhetőek legyenek, megfelelve vásárlóink igényeinek. A bevezetést komplex ATL- és BTL-kommunikáció fogja támogatni, online és offline hirdetésekkel, PR-tevékenységgel és in-store promóciókkal, hogy vásárlóink termékeinket minél szélesebb körben megismerjék és elkezdjék használni. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >Mosogatás: öko módra kapcsolva
Az utóbbi években a fokozódó környezettudatosság és a technológiai innovációk hatására…
Tovább olvasom >Fenntartható, magyar tisztítószerek érkeztek az Auchan polcaira
A CYCLE elkötelezettsége a fenntartható életmód iránt új szintre emelkedik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >