Prémium koktélalap-márkát vezet be a magyar piacra a Coca-Cola
Spanyolország után hazánkba is megérkezett a Coca-Cola prémium üdítőital-családja, a Royal Bliss. A hatféle, különlegesen kifinomult és komplex ízvilágú, egyedi grafikával díszített, elegáns üvegpalackokban kapható Royal Bliss üdítők márkanagykövete az egyik leghíresebb fiatal magyar bartender, Ódor András.
HoReCa specifikus prémium üdítőital-márkát vezet be Magyarországon a Coca-Cola: a különlegesen kifinomult és komplex ízvilágú, egyedi grafikával díszített, elegáns üvegpalackokban kapható Royal Bliss üdítőkkel kizárólag a legjobb éttermekben, szórakozóhelyeken és bárokban találkozhatnak majd a fogyasztók, országszerte mintegy négyszáz helyszínen. A Royal Bliss hazai debütálására alig egy évvel a spanyolországi bemutató után kerül sor, párhuzamosan az ausztriai, olaszországi és svájci bevezetéssel.
A legújabb koktéltrendek által inspirált termékek megalkotása és tesztelése két éven át zajlott. A magyar piacon első körben hatféle ízváltozat – köztük egy teljesen cukormentes – lesz elérhető, nyáron pedig egy további variáns érkezik. A Royal Bliss italok önmagukban, üdítőként fogyasztva vagy különleges koktélok alkotóelemeként is egyedi élményt nyújtanak.
· CREATIVE TONIC WATER
citrusos és fűszeres illat, az édes és a kesernyés tökéletes kombinációja – komplex ízvilágában 40 nüanszot is felfedezhet az értő kóstoló
· EXOTIC YUZU SENSATION TONIC WATER
a Creative Tonic Water tökéletes ízharmóniája egy leheletnyi yuzuval (japáncitrommal) – citrusos, frissítő illat, komplex savanykás-kesernyés íz
· CREATIVE ZERO TONIC WATER
tiszta, elegáns illat, finoman buborékos, kiegyensúlyozott íz, nem feledve a kinin kesernyés aromáját – cukor nélkül
· BOHEMIAM BERRY SENSATION
gyümölcsös, frissítő illat, egyszerre édes és fanyar íz
· IRONIC LEMON
kesernyés és fanyar illatjegyek, ízében a savanykás aroma mellett az édes is felbukkan
· IRREVERENT GINGER ALE
a tökéletes egyensúly az édes és a savanykás között, frissítő gyömbér és citrus ízjegyekkel
· GINGER BEER
a nyári szezonra érkező gyömbérsör karakteres gyömbér ízének köszönhetően egyszerre frissítő és intenzív
A Royal Bliss brand fókuszában azok a fogyasztók állnak, akik a legújabb trendeket követik, mindig az egyedi élményeket kínáló szórakozóhelyeket, bárokat, éttermeket keresik, miközben ragaszkodnak a prémium minőséghez és az exkluzív kiszolgáláshoz. Tudatában vannak ugyanakkor annak, hogy az igazán különleges élményekhez ki kell lépniük a komfortzónájukból, ezért kipróbálnak minden ígéretes és izgalmas újdonságot.
Ezt a márkaüzenetet testesítette meg az Andrássy úti Il Bacio di Stile impozáns épületében megrendezett nagyszabású parti, ahol 600 meghívott vendég előtt Magyarország egyik leghíresebb fiatal bartendere, Ódor András mutatta be az általa megálmodott Royal Bliss koktélokat és long drinkeket. Az italok által inspirált fine dining menüsorról Segal Viktor gondoskodott, aki a luxusdesszertek világából ismert élő tálalással, egy hatalmas üveglapon, művészi kompozícióban elrendezett előétel-válogatással is lenyűgözte a közönséget. A zenét Bruce Marshall music sommelier szolgáltatta, a különleges hangulatot pedig látványos artistaszámok tették teljessé. A vendégeket az épület mind az öt szintjén más és más íz- és illatélmény kápráztatta el, a különleges látványvilágú terekben exkluzív, csak erre a rendezvényre megalkotott étel- és koktélkompozíciókat kóstolhattak meg.
Ódor András a Royal Bliss márka nagyköveteként az előttünk álló egy év során összesen 20 alkalommal 200 bartendernek tart majd egyedi tréningeket. E képzési alkalmak során András az általa megálmodott koktélokkal elsősorban inspirálni akarja kollégáit arra, hogy lépjenek ki a komfortzónájukból, bátran merjenek kísérletezni és ők is alkossák meg saját, egyedi Royal Bliss italukat.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >