Prémium koktélalap-márkát vezet be a magyar piacra a Coca-Cola
Spanyolország után hazánkba is megérkezett a Coca-Cola prémium üdítőital-családja, a Royal Bliss. A hatféle, különlegesen kifinomult és komplex ízvilágú, egyedi grafikával díszített, elegáns üvegpalackokban kapható Royal Bliss üdítők márkanagykövete az egyik leghíresebb fiatal magyar bartender, Ódor András.
HoReCa specifikus prémium üdítőital-márkát vezet be Magyarországon a Coca-Cola: a különlegesen kifinomult és komplex ízvilágú, egyedi grafikával díszített, elegáns üvegpalackokban kapható Royal Bliss üdítőkkel kizárólag a legjobb éttermekben, szórakozóhelyeken és bárokban találkozhatnak majd a fogyasztók, országszerte mintegy négyszáz helyszínen. A Royal Bliss hazai debütálására alig egy évvel a spanyolországi bemutató után kerül sor, párhuzamosan az ausztriai, olaszországi és svájci bevezetéssel.
A legújabb koktéltrendek által inspirált termékek megalkotása és tesztelése két éven át zajlott. A magyar piacon első körben hatféle ízváltozat – köztük egy teljesen cukormentes – lesz elérhető, nyáron pedig egy további variáns érkezik. A Royal Bliss italok önmagukban, üdítőként fogyasztva vagy különleges koktélok alkotóelemeként is egyedi élményt nyújtanak.
· CREATIVE TONIC WATER
citrusos és fűszeres illat, az édes és a kesernyés tökéletes kombinációja – komplex ízvilágában 40 nüanszot is felfedezhet az értő kóstoló
· EXOTIC YUZU SENSATION TONIC WATER
a Creative Tonic Water tökéletes ízharmóniája egy leheletnyi yuzuval (japáncitrommal) – citrusos, frissítő illat, komplex savanykás-kesernyés íz
· CREATIVE ZERO TONIC WATER
tiszta, elegáns illat, finoman buborékos, kiegyensúlyozott íz, nem feledve a kinin kesernyés aromáját – cukor nélkül
· BOHEMIAM BERRY SENSATION
gyümölcsös, frissítő illat, egyszerre édes és fanyar íz
· IRONIC LEMON
kesernyés és fanyar illatjegyek, ízében a savanykás aroma mellett az édes is felbukkan
· IRREVERENT GINGER ALE
a tökéletes egyensúly az édes és a savanykás között, frissítő gyömbér és citrus ízjegyekkel
· GINGER BEER
a nyári szezonra érkező gyömbérsör karakteres gyömbér ízének köszönhetően egyszerre frissítő és intenzív
A Royal Bliss brand fókuszában azok a fogyasztók állnak, akik a legújabb trendeket követik, mindig az egyedi élményeket kínáló szórakozóhelyeket, bárokat, éttermeket keresik, miközben ragaszkodnak a prémium minőséghez és az exkluzív kiszolgáláshoz. Tudatában vannak ugyanakkor annak, hogy az igazán különleges élményekhez ki kell lépniük a komfortzónájukból, ezért kipróbálnak minden ígéretes és izgalmas újdonságot.
Ezt a márkaüzenetet testesítette meg az Andrássy úti Il Bacio di Stile impozáns épületében megrendezett nagyszabású parti, ahol 600 meghívott vendég előtt Magyarország egyik leghíresebb fiatal bartendere, Ódor András mutatta be az általa megálmodott Royal Bliss koktélokat és long drinkeket. Az italok által inspirált fine dining menüsorról Segal Viktor gondoskodott, aki a luxusdesszertek világából ismert élő tálalással, egy hatalmas üveglapon, művészi kompozícióban elrendezett előétel-válogatással is lenyűgözte a közönséget. A zenét Bruce Marshall music sommelier szolgáltatta, a különleges hangulatot pedig látványos artistaszámok tették teljessé. A vendégeket az épület mind az öt szintjén más és más íz- és illatélmény kápráztatta el, a különleges látványvilágú terekben exkluzív, csak erre a rendezvényre megalkotott étel- és koktélkompozíciókat kóstolhattak meg.
Ódor András a Royal Bliss márka nagyköveteként az előttünk álló egy év során összesen 20 alkalommal 200 bartendernek tart majd egyedi tréningeket. E képzési alkalmak során András az általa megálmodott koktélokkal elsősorban inspirálni akarja kollégáit arra, hogy lépjenek ki a komfortzónájukból, bátran merjenek kísérletezni és ők is alkossák meg saját, egyedi Royal Bliss italukat.
Kapcsolódó cikkeink
A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >Ismerjük meg az energia körforgását a Coca-Cola segítségével!
A Coca-Cola Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság és a tudatos fogyasztás…
Tovább olvasom >Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >