Jövőre lesz 50 éves a Pöttyös

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 08. 30. 14:39

A FrieslandCampina egy közel 19 000 gazdálkodó tulajdonában lévő szövetkezeti rendszerben működő vállalat, 1871-ig visszanyúló tejtermelő, feldolgozó és késztermék-értékesítő tapasztalattal. A legelőtől a magas minőségű tejtermékek fogyasztásra kész állapotáig az összes folyamat a vállalaton belül zajlik – „from grass to glass” – a holland tejtermékkészítő szakértelemre épülve.


Szecskó Ferenc
marketingigazgató
FrieslandCampina Hungária

– A közel 150 év alatt globális méretűvé nőtt cégünknek ez a kulturális és üzleti gyökere, de párhuzamosan erősen fókuszálunk a helyi/nemzeti közösségekre és fogyasztói igényekre is – tájékoztat Szecskó Ferenc, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatója.

A vállalat sikeres üzleti modelljének fontos eleme, hogy piacvezető, illetve meghatározó piaci pozíciói legyenek minden országban, minden kiválasztott kategóriában, emiatt is adódhatnak jelentős eltérések az egyes leányvállalatok portfóliójában.

– Ugyanakkor van, ami nem országspecifikus, így például a jó sajtok általános népszerűségnek örvendenek szerte a világon. Ezért a vállalatunk holland sajtkészítő tapasztalatával előállított Frico márkája több országban is bevezetésre került. Hazánkban egy éve érhetőek el a Frico gouda, maasdami és edami változatai – tudjuk meg Szecskó Ferenctől.

Emellett Magyarországon a hosszú évek óta kiemelkedő népszerűséggel bíró Completa, Milli és Oké termékeink szinte minden háztartásban részesei a családok napi fogyasztásának, pár éve kiegészülve a Landliebe joghurtjaival, italaival és desszertjeivel.

– Koronánk ékköve, nemzeti büszkeségünk pedig természetesen a Pöttyös, amely jövőre ünnepli az 50. születésnapját – hangsúlyozza a marketingigazgató. //

Kapcsolódó cikkeink