Jövőre lesz 50 éves a Pöttyös
A FrieslandCampina egy közel 19 000 gazdálkodó tulajdonában lévő szövetkezeti rendszerben működő vállalat, 1871-ig visszanyúló tejtermelő, feldolgozó és késztermék-értékesítő tapasztalattal. A legelőtől a magas minőségű tejtermékek fogyasztásra kész állapotáig az összes folyamat a vállalaton belül zajlik – „from grass to glass” – a holland tejtermékkészítő szakértelemre épülve.
Szecskó Ferenc
marketingigazgató
FrieslandCampina Hungária
– A közel 150 év alatt globális méretűvé nőtt cégünknek ez a kulturális és üzleti gyökere, de párhuzamosan erősen fókuszálunk a helyi/nemzeti közösségekre és fogyasztói igényekre is – tájékoztat Szecskó Ferenc, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatója.
A vállalat sikeres üzleti modelljének fontos eleme, hogy piacvezető, illetve meghatározó piaci pozíciói legyenek minden országban, minden kiválasztott kategóriában, emiatt is adódhatnak jelentős eltérések az egyes leányvállalatok portfóliójában.
– Ugyanakkor van, ami nem országspecifikus, így például a jó sajtok általános népszerűségnek örvendenek szerte a világon. Ezért a vállalatunk holland sajtkészítő tapasztalatával előállított Frico márkája több országban is bevezetésre került. Hazánkban egy éve érhetőek el a Frico gouda, maasdami és edami változatai – tudjuk meg Szecskó Ferenctől.
Emellett Magyarországon a hosszú évek óta kiemelkedő népszerűséggel bíró Completa, Milli és Oké termékeink szinte minden háztartásban részesei a családok napi fogyasztásának, pár éve kiegészülve a Landliebe joghurtjaival, italaival és desszertjeivel.
– Koronánk ékköve, nemzeti büszkeségünk pedig természetesen a Pöttyös, amely jövőre ünnepli az 50. születésnapját – hangsúlyozza a marketingigazgató. //
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbítja együttműködését a hollandiai SPAR az EG Grouppal
Meghosszabbítja együttműködését a SPAR Netherlands az EG Grouppal (Euro Garages)…
Tovább olvasom >Hamar felrázta magát a jegeskávé
Inkább kevesebbszer tettek kosarukba jegeskávét a vásárlók tavaly, minthogy lefelé…
Tovább olvasom >Intézkedéseket vezet be Jumbo a sajtellátási lánc fenntarthatóbbá tétele érdekében
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat az Uniekaas Hollanddal és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vihar előtti csend?
Megjelentek az első visszaváltási díjas műanyag, fém- és üvegpalackok a…
Tovább olvasom >Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >