Positive Adamsky-val vált foodpandára a NetPincér
Meghívásos tenderen választotta ki a Positive Adamsky-t a Delivery Hero Hungary a foodpanda őszi bevezető kampányának megtervezésére és lebonyolítására. A NetPincérből foodpandává alakult márka integrált kampányának szerves részét képező reklámfilmet a cég futárpartnereivel forgatták, így a szereplők bármikor bekopogtathat a foodpanda rendelők ajtaján is.
Szeptember elején robbant a hír, hogy a NetPincérből hamarosan foodpanda lesz, a váltás pedig a héten meg is történt, már elérhető a foodpanda app és a foodpanda.hu. Októberben pedig nagyszabású országos kampányt indítanak a márka bevezetésére, amelynek előkészítésében a Positive Adamsky is segédkezett. 2019 augusztusa óta dolgozik a Delivery Hero Hungary a Positive Adamsky-val. Ennek keretében két éve az ügynökség felel a NetPincér social media felületeinek kezeléséért, az elmúlt másfél évben pedig PR kommunikációs és employer branding feladatok ellátására is a magyar tulajdonban lévő cégcsoportot választotta a vállalat.
A Positive Adamsky alkalmanként integrált kampányok tervezésében és kivitelezésében is támogatja a berlini központú Delivery Hero magyarországi leányvállalatát, most azonban újabb meghívásos tender keretében nyertek lehetőséget a cég eddigi legnagyobb kampányának tervezésére és kivitelezésére: a Positive Adamsky felel a foodpanda őszi integrált kampányáért. Az integrált kampány egyik fő eleme a márkaváltást is támogató reklámfilm, amelyet októbertől kezdve sugároznak az országos TV csatornákon. Ennek legfontosabb célja, hogy bemutassa, a NetPincérből átalakult foodpanda ma már több mint egy ételkiszállító cég, hiszen a gyorskereskedelem éllovasaként szinte mindent kiszállítanak, amire rövid időn, akár 30 percen belül szükségünk lehet.
A film készítői számára fontos volt, hogy valódi arcokkal és életszerű helyzetekkel mutassák be a foodpanda sokoldalúságát, így a filmben szereplő futárpartnerek is a cég futárflottájának tagjai, de szerepelnek benne a foodpanda kollégái is. Aki szemfüles, az ismert arcokat is felfedezhet majd a film különböző vágataiban, szerepet kaptak például a kampányban a Punnany Massif frontemberei, a gamerként ismert Nessaj, de további meglepetésekkel is készül a márka. A kampány keretében további integrált elemekkel építik a márkát a következő hónapokban. Nagyszabású outdoor megjelenésekkel (óriásplakát, citylight, óriásháló, járműreklám) és online kampánnyal, influencer aktivitásokkal, szponzorációs együttműködésekkel és egyéb elemekkel egészül ki a kommunikáció a következő időszakban.
Alkotók listája
Megbízói oldal – Delivery Hero Hungary Kft.
Marketingigazgató: Blaumann Debóra
Head of Campaigns: Kiricsi Dávid
Marketing Manager: Nagy Bettina
Marketing Promotions Manager: Bachmann Kinga
Ügynökség
Reklámügynökség: Positive Adamsky
Kreatívigazgató: Vaszary Ádám
Art Director: Csobolyó László
Motion design, grafika: Kiss Melinda, Sterbinszky Zsolt
Head of Creative: Rábai Márk
Projekt Manager: Cholnoky Anna, Csernay Dóra
PR: Antik Dalma
Médiaügynökség: Initiative
Communications Designer: Szabadi Alexandra
Junior Communications Designer: Czifra Zsófia
Client Team Lead: Varga András
Produkció: Loupé Films
Producer: Torma Viktor
Rendező: Ungvári Dávid
Operatőr: Balázs István Balázs
Gyártásvezető: Mórádi Orsolya
Látvány: Varga Magdolna
Rendező asszisztens: Mondok Péter
Stylist: Virág Zsófi
Haj: Denise Bazaar
Smink: Fazekas Richárd
Vágó: Nemes Oresztész
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Focus Fox Stúdió
Zene: Fodor Máriusz és Kamau Makumi
Kapcsolódó cikkeink
A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >A PENNY reklámfilmjeiben már nem csak a pici áraké a főszerep
Teljesen új oldalát mutatja meg a PENNY legújabb reklámfilmjében az…
Tovább olvasom >Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét
Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét, a Positive…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >