POPAI-győztesek a világ minden részéről, és a magyar díjazott bemutatkozik
Tizenkét ország nevezői küzdöttek meg a POPAI (Point of Purchase Advertising International) Global Marketing At Retail Awards díjakért a németországi Düsseldorfban.
A huszonhárom díjból a legtöbbet ausztrál nevezők vitték el, taroltak az amerikaiak, de az Egyesült Királyság és Franciaország is gazdagabb lett néhány díjjal. Ebben a rangos mezőnyben még nagyobb érdem, hogy a magyar POPAI Awards-on is legtöbb pontot elnyert Beflex: Nescafe Dolce Gusto display kategóriájában az első helyezést érte el. A kávéfőzőgép display a termék bevezetésekor, másodlagos kihelyezés céljára készült. A Beflex ügyfelének kérése az volt, hogy megjelenésében a lehető leginkább emlékeztessen a termékre, hangulata elegáns, letisztult legyen. Megjelenésével, anyagválasztásával, teljes kialakításával a magas minőségű termék vizuális kommunikációját segíti. A Nestlé által kiírt pályázaton a Beflex Design csapata exkluzív, fából készült, üvegpolcokkal és rejtett világítással felszerelt display tervvel indult, mely nemcsak megrendelő, de a POPAI zsűritagjainak tetszését is elnyerte.
Winners of the 2011 POPAI Global Marketing at Retail Awards

Szabó László, a Béflex 3D designere vette át a világbajnoki, győzelmi trófeát Tom Harris-tól, a POPAI Global fejlesztési igazgatójától
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >