POPAI-győztesek a világ minden részéről, és a magyar díjazott bemutatkozik
Tizenkét ország nevezői küzdöttek meg a POPAI (Point of Purchase Advertising International) Global Marketing At Retail Awards díjakért a németországi Düsseldorfban.
A huszonhárom díjból a legtöbbet ausztrál nevezők vitték el, taroltak az amerikaiak, de az Egyesült Királyság és Franciaország is gazdagabb lett néhány díjjal. Ebben a rangos mezőnyben még nagyobb érdem, hogy a magyar POPAI Awards-on is legtöbb pontot elnyert Beflex: Nescafe Dolce Gusto display kategóriájában az első helyezést érte el. A kávéfőzőgép display a termék bevezetésekor, másodlagos kihelyezés céljára készült. A Beflex ügyfelének kérése az volt, hogy megjelenésében a lehető leginkább emlékeztessen a termékre, hangulata elegáns, letisztult legyen. Megjelenésével, anyagválasztásával, teljes kialakításával a magas minőségű termék vizuális kommunikációját segíti. A Nestlé által kiírt pályázaton a Beflex Design csapata exkluzív, fából készült, üvegpolcokkal és rejtett világítással felszerelt display tervvel indult, mely nemcsak megrendelő, de a POPAI zsűritagjainak tetszését is elnyerte.
Winners of the 2011 POPAI Global Marketing at Retail Awards
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >