Podcast műsorok a HoReCa-nak!
A vendéglátósok és a gasztronómia világába nyújt betekintést a METRO Nagykereskedelem által indított podcast.
A műsor korántsem a nagyvállalati podcastek hagyományait folytatja, sokkal inkább a partnerek és a vendéglátás sokszínűségére helyezi a hangsúlyt. A koncepció egyszerű: a METRO-nak a HoReCa szektorban kiváló kapcsolatai vannak, és nagykereskedőként jó rálátása van a kurrens trendekre is. Mind a beszállítók, mind az ügyfelek között is számos olyan akad, akinek gondolatai, az általa képviselt értékek, vagy alkalmazott megoldásai, jó gyakorlatai megosztásra érdemesek. A műsort Bősze Ákos vezeti, aki maga is negyed évszázadot töltött el a vendéglátásban. A kulisszák mögötti beszélgetéseken terítékre került eddig a növényi forradalom, a vadhúsok térhódítása, a magyar Bocuse-csapat pedig exkluzív interjút adott a METRO Backstage podcastnek.
A podcast a METRO Backstage címen érhető el a Youtube-on és a Spotify-on.
Youtube: https://www.youtube.com/@METROAruhazak/videos
Spotify: https://open.spotify.com/show/3w4Q5K87AJ8F4d3NC7dbmj
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >