plusmarket – a magyar drogéria

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 09. 19. 11:02
A 100%-ban magyar tulajdonban lévő plusmarket franchise-drogéria-hálózat tovább folytatja az előző években tapasztalható növekedését. Az extenzív terjeszkedés évről évre meghaladja a 15%-ot, de a meglévő üzletek forgalma is folyamatos bővülést mutat, jelezve, hogy egy sikeres, vásárló- és pénztárcabarát modell került kialakításra. A plusmarket által kínált franchise-együttműködés tökéletes lehetőség azoknak a számára, akik egy kipróbált és jól működő rendszer használatával szeretnének vállalkozást indítani, új üzletet nyitni vagy egyszerűen csak meglévő üzletük átalakításával egy minőségileg magasabb kategóriába lépni.

Dobi István
tulajdonos
Dél-100

A Budapest mellett öt megyében – Pest, Jász-Nagykun-Szolnok, Bács-Kiskun, Csongrád-Csanád és Békés megye – érdekelt üzletláncot a Dél-100 Kft., mint franchise-gazda, a kiskunfélegyházi központi raktárból látja el, amely több mint 10 000 m2-en, cca. 15 000 cikkelem folyamatos tartásával áll az üzletek rendelkezésére. Az idén nyitott békéscsabai, perkátai, kecskeméti és ballószögi, valamint a legutóbbi makói üzletnyitással 38-ra bővült a boltok száma. Tulajdonosi szándék szerint – megtartva ezt a dinamikát a jövőben is – évente legalább 5 új üzlet nyitásával terveznek bővülni, amellett, hogy a meglévő üzleteket is folyamatosan, a mai kor igényeinek megfelelően korszerűsítik.

Az egységek éppúgy megtalálhatóak a vidék kisebb településein – biztosítva itt is a nagyvárosi választékot –, mint Budapesten és a megyeszékhelyeken.

A plusmarket célja, hogy üzleteiben minőségi áruk széles skáláját tegye elérhetővé kedvező árakon, mindezt vásárlóbarát környezetben, készséges kiszolgálással. Az áruházi kínálat és termékkihelyezés a vásárlási élmény biztosítása mellett, a minél egyszerűbb vásárlásban támogatja a vásárlókat. A termékpalettában megtalálhatóak a vegyi áru, a takarítóeszközök, a szépségápolás, a babavilág, a háztartási papíráru, a napi tartós élelmiszerek, a reform élelmiszerek, a kávé, a tea, az üdítőital és az ásványvíz kategóriák, a kisállateledelek és kiegészítők kedvelt-ismert márkái mellett a háztartáshoz szükséges iparcikkek választéka is.

A makói üzlet nyitása

A kínálatot folyamatosan monitorozva alakítják, hogy az a mindenkori vásárlói igényeket a lehető legnagyobb mértékben szolgálja.

„Sikerünk a vásárlóinkkal és az elkötelezett kollégáinkkal közös siker” – mondja Dobi István tulajdonos.

A kiskunfélegyházi üzlet

Árak tekintetében mindig a lehető legjobbat kívánja nyújtani a hálózat, hogy a vásárlás után őszintén érezzük, ez nem csak egy reklámszlogen:

„Pont jó árak! Pont jó nekem!” (x)

Kapcsolódó cikkeink