PLMA – Európai aktuális
Sorra jelentik be együttműködésükkel kapcsolatos döntéseiket a kereskedelmi cégek. A Carrefour és a Tesco csökkenti együttműködését a saját márkás termékek közös beszerzése vonatkozásában, mivel ezt a francia versenyhivatal, az Autorité de la concurrence kifogásolta.
Olaszországban a Carrefour a GrouppoVégé kereskedelmi céggel egyesíti erőit, és Cube 4.0 néven beszerzési társulást hoznak létre a közösen képviselt több mint 5200 élelmiszerbolt jobb ellátása érdekében.
Franciaországban a Casino Csoport beszerzési irodája új egységet hozott létre a saját márkás cikkekre. A döntést a francia versenyhivatal határozata generálta, mivel a Casino, Auchan, METRO, Schiever kereskedők saját márkás termékek beszerzésére irányuló Horizon Achat beszerzési szövetségét korlátozta.
A kereskedők egyre újabb ötletekkel promótálják az egészséges életmódot. A belga Delhaize olyan vásárlói hűségkártyát bocsát ki superPlus néven, amellyel 5–15% engedményt kaphatnak a fogyasztók az európai nutriscore A és B jelölésű, kb. 5000 terméket felölelő kínálatra. Az Egyesült Királyságban az ALDI indított egészséges bevásárlókosár-kampányt a Táplálkozás Szövetséggel karöltve. A kosárban 49 cikkelemet helyeztek el 42,72 font értékben. //
Kapcsolódó cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Támogatják az európai kormányok az alternatív fehérjéket tartalmazó étrendet
A PLMA International összefoglalója szerint több európai ország is támogatja…
Tovább olvasom >Tesco: második szakaszába ért a „növényi alapú termékek” növekedése
A brit Tesco a növényi alapú élelmiszerek iránti kereslet második…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >