PLMA – Európai aktuális
Sorra jelentik be együttműködésükkel kapcsolatos döntéseiket a kereskedelmi cégek. A Carrefour és a Tesco csökkenti együttműködését a saját márkás termékek közös beszerzése vonatkozásában, mivel ezt a francia versenyhivatal, az Autorité de la concurrence kifogásolta.
Olaszországban a Carrefour a GrouppoVégé kereskedelmi céggel egyesíti erőit, és Cube 4.0 néven beszerzési társulást hoznak létre a közösen képviselt több mint 5200 élelmiszerbolt jobb ellátása érdekében.
Franciaországban a Casino Csoport beszerzési irodája új egységet hozott létre a saját márkás cikkekre. A döntést a francia versenyhivatal határozata generálta, mivel a Casino, Auchan, METRO, Schiever kereskedők saját márkás termékek beszerzésére irányuló Horizon Achat beszerzési szövetségét korlátozta.
A kereskedők egyre újabb ötletekkel promótálják az egészséges életmódot. A belga Delhaize olyan vásárlói hűségkártyát bocsát ki superPlus néven, amellyel 5–15% engedményt kaphatnak a fogyasztók az európai nutriscore A és B jelölésű, kb. 5000 terméket felölelő kínálatra. Az Egyesült Királyságban az ALDI indított egészséges bevásárlókosár-kampányt a Táplálkozás Szövetséggel karöltve. A kosárban 49 cikkelemet helyeztek el 42,72 font értékben. //
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >