PLMA – Európai aktuális
Sorra jelentik be együttműködésükkel kapcsolatos döntéseiket a kereskedelmi cégek. A Carrefour és a Tesco csökkenti együttműködését a saját márkás termékek közös beszerzése vonatkozásában, mivel ezt a francia versenyhivatal, az Autorité de la concurrence kifogásolta.
Olaszországban a Carrefour a GrouppoVégé kereskedelmi céggel egyesíti erőit, és Cube 4.0 néven beszerzési társulást hoznak létre a közösen képviselt több mint 5200 élelmiszerbolt jobb ellátása érdekében.
Franciaországban a Casino Csoport beszerzési irodája új egységet hozott létre a saját márkás cikkekre. A döntést a francia versenyhivatal határozata generálta, mivel a Casino, Auchan, METRO, Schiever kereskedők saját márkás termékek beszerzésére irányuló Horizon Achat beszerzési szövetségét korlátozta.
A kereskedők egyre újabb ötletekkel promótálják az egészséges életmódot. A belga Delhaize olyan vásárlói hűségkártyát bocsát ki superPlus néven, amellyel 5–15% engedményt kaphatnak a fogyasztók az európai nutriscore A és B jelölésű, kb. 5000 terméket felölelő kínálatra. Az Egyesült Királyságban az ALDI indított egészséges bevásárlókosár-kampányt a Táplálkozás Szövetséggel karöltve. A kosárban 49 cikkelemet helyeztek el 42,72 font értékben. //
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >