Plázaépítési roham Romániában
2010-ig várhatóan megnégyszereződik a romániai bevásárlóközpont-állomány, 3 év múlva mintegy 2 millió négyzetméter bérbeadható retail-területen vásárolhatnak a román fogyasztók.
A plázaépítési lázzal párhuzamosan természetesen egyre több
nemzetközi márka találja meg a román piacot. A Humanic jövő tavasszal nyitja
üzleteit, a Deichmann korábban lép mint vetélytársa, még ebben az évben 6-7
üzletet nyit, többek között Aradon, Pitestiben és Romanban. Szintén idén
jelenik meg Romániában a Takko 3 üzlettel (Aradon ők is megjelennek), míg a
Baltika 12-20 üzletet nyitna a következő négy év során.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >