Plázaépítési roham Romániában
2010-ig várhatóan megnégyszereződik a romániai bevásárlóközpont-állomány, 3 év múlva mintegy 2 millió négyzetméter bérbeadható retail-területen vásárolhatnak a román fogyasztók.
A plázaépítési lázzal párhuzamosan természetesen egyre több
nemzetközi márka találja meg a román piacot. A Humanic jövő tavasszal nyitja
üzleteit, a Deichmann korábban lép mint vetélytársa, még ebben az évben 6-7
üzletet nyit, többek között Aradon, Pitestiben és Romanban. Szintén idén
jelenik meg Romániában a Takko 3 üzlettel (Aradon ők is megjelennek), míg a
Baltika 12-20 üzletet nyitna a következő négy év során.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >