Plázaépítési roham Romániában
2010-ig várhatóan megnégyszereződik a romániai bevásárlóközpont-állomány, 3 év múlva mintegy 2 millió négyzetméter bérbeadható retail-területen vásárolhatnak a román fogyasztók.
A plázaépítési lázzal párhuzamosan természetesen egyre több
nemzetközi márka találja meg a román piacot. A Humanic jövő tavasszal nyitja
üzleteit, a Deichmann korábban lép mint vetélytársa, még ebben az évben 6-7
üzletet nyit, többek között Aradon, Pitestiben és Romanban. Szintén idén
jelenik meg Romániában a Takko 3 üzlettel (Aradon ők is megjelennek), míg a
Baltika 12-20 üzletet nyitna a következő négy év során.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >