Plázaépítési roham Romániában
2010-ig várhatóan megnégyszereződik a romániai bevásárlóközpont-állomány, 3 év múlva mintegy 2 millió négyzetméter bérbeadható retail-területen vásárolhatnak a román fogyasztók.
A plázaépítési lázzal párhuzamosan természetesen egyre több
nemzetközi márka találja meg a román piacot. A Humanic jövő tavasszal nyitja
üzleteit, a Deichmann korábban lép mint vetélytársa, még ebben az évben 6-7
üzletet nyit, többek között Aradon, Pitestiben és Romanban. Szintén idén
jelenik meg Romániában a Takko 3 üzlettel (Aradon ők is megjelennek), míg a
Baltika 12-20 üzletet nyitna a következő négy év során.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >