Plázaépítési roham Romániában
2010-ig várhatóan megnégyszereződik a romániai bevásárlóközpont-állomány, 3 év múlva mintegy 2 millió négyzetméter bérbeadható retail-területen vásárolhatnak a román fogyasztók.
A plázaépítési lázzal párhuzamosan természetesen egyre több
nemzetközi márka találja meg a román piacot. A Humanic jövő tavasszal nyitja
üzleteit, a Deichmann korábban lép mint vetélytársa, még ebben az évben 6-7
üzletet nyit, többek között Aradon, Pitestiben és Romanban. Szintén idén
jelenik meg Romániában a Takko 3 üzlettel (Aradon ők is megjelennek), míg a
Baltika 12-20 üzletet nyitna a következő négy év során.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >