Pizza és Pepsi buli online – felül top, alul pizsama
2020-ban sem kell lemondani a házibulikról. Igaz csak virtuálisan, partizni hívja a pizzák szerelmeseit a Panera és a Pepsi az USA-ban. 1000 szerencsés pedig 50 dolláros e-ajándékkártyát nyerhet saját virtuális pizzapartija rendezéséhez.
A Panera Bread pékség és kávézó lánc jelenleg 2118 egységgel működik az USA-ban és Kanadában. Új termékük, a kövön sült vékony pizza többféle variációban (normál vagy teljes őrlésű, többféle feltéttel) kapható. A bevezetési kampányban a Pepsivel összefogva hirdettek nyereményjátékot a PR Newswire oldalán közzétett beszámolójuk szerint.
A közösségi médiában megjelenő videók sztárja Andrew Bachelor, más néven „King Bach”, akinek több mint 20 millió követője van az Instagramon és 2,5 millió a Twitteren. A színész, tartalom készítő és humorista megosztja saját virtuális partiterveit, hogyan öltözködjenek és még sok mást az Instagramon keresztül. A tippekkel együtt azt is elárulja, hogy mindenki bekapcsolódhat az év legjobb pizzapartijába.
A nyereményhez a pizza kedvelőknek egy virtuális buli szelfit (alkalmi felső, alul pizsama) kell közzétenniük a Twitteren vagy az Instagramon a #PaneraPepsiSweepstakes, @PaneraBread és @Pepsi címkével. 2020. december 11. és 20. között minden nap 100 nyertest választanak ki, akik 50 dolláros Panera e-ajándék kártyát kapnak.
-Mivel sokan idén másképp kényszerülnek ünnepelni, örömmel tölt el minket, hogy egy kis vidámságot és nevetést csempészhetünk a virtuális ünneplésbe a Pepsivel karöltve – mondta Eduardo Luz, a Panera márka- és koncepcióvezetője.
Az új Flatbread Pizza és a Pepsi klasszikus párosítás, ráadásul a Panera többféle gyors átvételi módot kínál, így a vevőknek már csak a dátum kitűzését és a család vagy a barátok virtuális összehívását kell megoldani.
-Nagy örömünkre szolgál, hogy a Panerával együttműködve ünnepelhetjük a családok és barátok rugalmasságát, kreativitását és virtuális összejöveteleit. Ráadásul a pizzapartik szórakoztatóak, és a Panera Flatbread Pizza jobb Pepsivel. – mondta Scott Finlow, a PepsiCo Foodservice marketing vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >