Pizza és Pepsi buli online – felül top, alul pizsama
2020-ban sem kell lemondani a házibulikról. Igaz csak virtuálisan, partizni hívja a pizzák szerelmeseit a Panera és a Pepsi az USA-ban. 1000 szerencsés pedig 50 dolláros e-ajándékkártyát nyerhet saját virtuális pizzapartija rendezéséhez.
A Panera Bread pékség és kávézó lánc jelenleg 2118 egységgel működik az USA-ban és Kanadában. Új termékük, a kövön sült vékony pizza többféle variációban (normál vagy teljes őrlésű, többféle feltéttel) kapható. A bevezetési kampányban a Pepsivel összefogva hirdettek nyereményjátékot a PR Newswire oldalán közzétett beszámolójuk szerint.
A közösségi médiában megjelenő videók sztárja Andrew Bachelor, más néven „King Bach”, akinek több mint 20 millió követője van az Instagramon és 2,5 millió a Twitteren. A színész, tartalom készítő és humorista megosztja saját virtuális partiterveit, hogyan öltözködjenek és még sok mást az Instagramon keresztül. A tippekkel együtt azt is elárulja, hogy mindenki bekapcsolódhat az év legjobb pizzapartijába.
A nyereményhez a pizza kedvelőknek egy virtuális buli szelfit (alkalmi felső, alul pizsama) kell közzétenniük a Twitteren vagy az Instagramon a #PaneraPepsiSweepstakes, @PaneraBread és @Pepsi címkével. 2020. december 11. és 20. között minden nap 100 nyertest választanak ki, akik 50 dolláros Panera e-ajándék kártyát kapnak.
-Mivel sokan idén másképp kényszerülnek ünnepelni, örömmel tölt el minket, hogy egy kis vidámságot és nevetést csempészhetünk a virtuális ünneplésbe a Pepsivel karöltve – mondta Eduardo Luz, a Panera márka- és koncepcióvezetője.
Az új Flatbread Pizza és a Pepsi klasszikus párosítás, ráadásul a Panera többféle gyors átvételi módot kínál, így a vevőknek már csak a dátum kitűzését és a család vagy a barátok virtuális összehívását kell megoldani.
-Nagy örömünkre szolgál, hogy a Panerával együttműködve ünnepelhetjük a családok és barátok rugalmasságát, kreativitását és virtuális összejöveteleit. Ráadásul a pizzapartik szórakoztatóak, és a Panera Flatbread Pizza jobb Pepsivel. – mondta Scott Finlow, a PepsiCo Foodservice marketing vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Drágult a tej, csökkent a túró: átalakulóban a hazai tejtermékpiac
A hazai tejtermékek ára 2025 első felében jelentős éves drágulást…
Tovább olvasom >