Pizza Artesana felvásárlásával Spanyolországban terjeszkedik az Italpizza
A sajátmárkás hűtött és fagyasztott pizzát gyártó olasz Italpizza meg nem nevezett összegért vásárolta fel a spanyol Pizza Artesana Malgrat vállalatot.
Az 1986-ban alapított, mintegy 50 alkalmazottat foglalkoztató, Malgrat de Mar-i székhelyű Pizza Artesana fagyasztott és friss pizzákat egyaránt gyárt, és különösen a HoReCa-csatornában aktív.
A felvásárlás illeszkedik az Italpizza külföldi terjeszkedési tervébe és az akvizícióval a vállalatnak lehetősége nyílik az erőteljesen növekvő pizza-piaccal rendelkező országokban jelen lenni.
Az Italpizza szerint a spanyol piacon a kereslet meglehetősen dinamikus, ugyanakkor a kínálat közepes vagy alacsony szintű. Az új tulajdonos számára kihívást az jelenthet, hogy a spanyol fogyasztókat hogyan hozza közelebb az olasz hagyományokra jellemző minőségi termékhez.
Az ügyletről szólva Cristian Pederzini, az Italpizza elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a terv egyrészt a spanyol cég értékesítési hálózatának bővítését irányozza elő az olasz fagyasztott pizzák elérhetőségének növelése érdekében, másrészt hangsúlyt helyez a speciális jellemzőkkel bíró termék előállításának javítását célzó technológiaátadásra a spanyol piac sajátosságaihoz igazítva.
Hozzátette, hogy a jövőbeli stratégiai beruházások megduplázhatják a termelési kapacitást és a foglalkoztatás mértékét.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >Száz új üzletet nyit idén a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország legalább 100 új üzlet megnyitását tervezi 2025-ben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >