Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton
A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek ki, amelyek sültkrumpli illatot árasztanak, anélkül hogy bármilyen vizuális elem lenne rajtuk.
A vállalat szerint az illat önmagában is elegendő ahhoz, hogy vonzzák a vendégeket. A hirdetőtáblák olyan helyeken lesznek elhelyezve, amelyek 650 méteres távolságra vannak az éttermektől. A hollandiai McDonald’s marketingigazgatója szerint az illatok használata új dimenziót nyit a reklámokban, hiszen erőteljes és érzelmi emlékeket idézhetnek fel az emberekben, ezáltal vonzóbbá téve a McDonald’s-ban eltöltött időt.
Emellett a McDonald’s bejelentette partnerségét a Krispy Kreme-mal, aminek értelmében 2026-ig minden amerikai üzletükben elérhetővé válnak a Krispy Kreme fánkok. A pontos részleteket és az érintett üzletek számát még nem hozták nyilvánosságra. Ez a lépés további szinergiát teremt a két népszerű gyorsétteremlánc között, és új ízeket és élményeket kínál a McDonald’s vásárlóinak az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Célzás vagy túl-célzás? – Az új marketing-dilemma
Többmilliárd hirdetésmegjelenés fényében, a mai marketing sikerének kulcsa az egyensúly:…
Tovább olvasom >13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >