Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton
A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek ki, amelyek sültkrumpli illatot árasztanak, anélkül hogy bármilyen vizuális elem lenne rajtuk.
A vállalat szerint az illat önmagában is elegendő ahhoz, hogy vonzzák a vendégeket. A hirdetőtáblák olyan helyeken lesznek elhelyezve, amelyek 650 méteres távolságra vannak az éttermektől. A hollandiai McDonald’s marketingigazgatója szerint az illatok használata új dimenziót nyit a reklámokban, hiszen erőteljes és érzelmi emlékeket idézhetnek fel az emberekben, ezáltal vonzóbbá téve a McDonald’s-ban eltöltött időt.
Emellett a McDonald’s bejelentette partnerségét a Krispy Kreme-mal, aminek értelmében 2026-ig minden amerikai üzletükben elérhetővé válnak a Krispy Kreme fánkok. A pontos részleteket és az érintett üzletek számát még nem hozták nyilvánosságra. Ez a lépés további szinergiát teremt a két népszerű gyorsétteremlánc között, és új ízeket és élményeket kínál a McDonald’s vásárlóinak az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
Intelligens ipari parkot nyitott a McDonald’s
A McDonald’s jelentős lépést tett a kínai piacon való szerepvállalásának…
Tovább olvasom >A McDonald’s-nak nem jött be az AI
A McDonald’s bejelentette, hogy megszünteti mesterséges intelligenciával működő rendelési technológiáját…
Tovább olvasom >Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje
Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >