Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton
A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek ki, amelyek sültkrumpli illatot árasztanak, anélkül hogy bármilyen vizuális elem lenne rajtuk.
A vállalat szerint az illat önmagában is elegendő ahhoz, hogy vonzzák a vendégeket. A hirdetőtáblák olyan helyeken lesznek elhelyezve, amelyek 650 méteres távolságra vannak az éttermektől. A hollandiai McDonald’s marketingigazgatója szerint az illatok használata új dimenziót nyit a reklámokban, hiszen erőteljes és érzelmi emlékeket idézhetnek fel az emberekben, ezáltal vonzóbbá téve a McDonald’s-ban eltöltött időt.
Emellett a McDonald’s bejelentette partnerségét a Krispy Kreme-mal, aminek értelmében 2026-ig minden amerikai üzletükben elérhetővé válnak a Krispy Kreme fánkok. A pontos részleteket és az érintett üzletek számát még nem hozták nyilvánosságra. Ez a lépés további szinergiát teremt a két népszerű gyorsétteremlánc között, és új ízeket és élményeket kínál a McDonald’s vásárlóinak az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
McDonald’s visszahódítási stratégia: megérkezett a McValue
A McDonald’s, az Egyesült Államok legnagyobb gyorsétteremlánca, új menükoncepcióval próbálja…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >