Trend a galambszürke
A Bedrock Kft. által forgalmazott hajápolási termékcsaládok népszerűsége továbbra is töretlen a nagykereskedelmi hálózatokban, a hazai üzletláncokban és a multinacionális csatornában. Az egyik legnagyobb lengyel kozmetikai márkát képviselő Joanna Naturia Color hajfestékek esetében 16%-os növekedés történt 2015-ben. A hajfestékek darabszámeladásait befolyásoló egyik legfontosabb tényezőt jelentik a frizuratrendek. 2016-ban az egyik legjobban fogyó divatszín a 214 – Galambszürke árnyalat volt, melynek eladási statisztikája 44%-kal emelkedett az azt megelőző évhez képest. A Bedrock Kft. olyan innovatív termékek bevezetését tervezi, mint az Ultraplex hajápolási termékcsalád, valamint a Joanna henna szemöldök- és szempillafesték. Mindkét termékcsaládot lakossági használatra szánják, mely lehetővé teszi a kényelmes, otthoni körülmények közötti használatot, elérhető áron.
– Az Ultraplex termékek alkalmazása végigkíséri a hajfestés folyamatát. Az első lépésben használt aktivátor újjáépíti és megerősíti a haj szerkezetét, csökkenti töredezettségét. A második lépés során használt stabilizátor biztosítja a haj hosszú távú rugalmasságát és fényét.
Ezt követi a regeneráló folyadék, mely a hajfestést követő első hajmosás során alkalmazva segít megőrizni a haj kitűnő állapotát és megvédi a mechanikai sérülésektől. A Joanna Henna szemöldök- és szempillafestékünk a leggyengédebb módon biztosítja a hosszú távú színhatást, fokozva a szempillák sűrűségét és hosszát.
– Idén kommunikációnkban nagyobb hangsúlyt kapnak az online médiaeszközök és a PR. A marketingmixben az ATL- és BTL-eszközöket kb. 70 : 30%-os arányban fogjuk alkalmazni – összegzi Gilányi Noémi, a Bedrock Kft. junior brand managere
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >