Trend a galambszürke

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 08. 28. 09:21

A Bedrock Kft. által forgalmazott hajápolási termékcsaládok népszerűsége továbbra is töretlen a nagykereskedelmi hálózatokban, a hazai üzletláncokban és a multinacionális csatornában. Az egyik legnagyobb lengyel kozmetikai márkát képviselő Joanna Naturia Color hajfestékek esetében 16%-os növekedés történt 2015-ben. A hajfestékek darabszámeladásait befolyásoló egyik legfontosabb tényezőt jelentik a frizuratrendek. 2016-ban az egyik legjobban fogyó divatszín a 214 – Galambszürke árnyalat volt, melynek eladási statisztikája 44%-kal emelkedett az azt megelőző évhez képest. A Bedrock Kft. olyan innovatív termékek bevezetését tervezi, mint az Ultraplex hajápolási termékcsalád, valamint a Joanna henna szemöldök- és szempillafesték. Mindkét termékcsaládot lakossági használatra szánják, mely lehetővé teszi a kényelmes, otthoni körülmények közötti használatot, elérhető áron.

– Az Ultraplex termékek alkalmazása végigkíséri a hajfestés folyamatát. Az első lépésben használt aktivátor újjáépíti és megerősíti a haj szerkezetét, csökkenti töredezettségét. A második lépés során használt stabilizátor biztosítja a haj hosszú távú rugalmasságát és fényét.

Ezt követi a regeneráló folyadék, mely a hajfestést követő első hajmosás során alkalmazva segít megőrizni a haj kitűnő állapotát és megvédi a mechanikai sérülésektől. A Joanna Henna szemöldök- és szempillafestékünk a leggyengédebb módon biztosítja a hosszú távú színhatást, fokozva a szempillák sűrűségét és hosszát.

– Idén kommunikációnkban nagyobb hangsúlyt kapnak az online médiaeszközök és a PR. A marketingmixben az ATL- és BTL-eszközöket kb. 70 : 30%-os arányban fogjuk alkalmazni – összegzi Gilányi Noémi, a Bedrock Kft. junior brand managere

Kapcsolódó cikkeink