Trend a galambszürke
A Bedrock Kft. által forgalmazott hajápolási termékcsaládok népszerűsége továbbra is töretlen a nagykereskedelmi hálózatokban, a hazai üzletláncokban és a multinacionális csatornában. Az egyik legnagyobb lengyel kozmetikai márkát képviselő Joanna Naturia Color hajfestékek esetében 16%-os növekedés történt 2015-ben. A hajfestékek darabszámeladásait befolyásoló egyik legfontosabb tényezőt jelentik a frizuratrendek. 2016-ban az egyik legjobban fogyó divatszín a 214 – Galambszürke árnyalat volt, melynek eladási statisztikája 44%-kal emelkedett az azt megelőző évhez képest. A Bedrock Kft. olyan innovatív termékek bevezetését tervezi, mint az Ultraplex hajápolási termékcsalád, valamint a Joanna henna szemöldök- és szempillafesték. Mindkét termékcsaládot lakossági használatra szánják, mely lehetővé teszi a kényelmes, otthoni körülmények közötti használatot, elérhető áron.
– Az Ultraplex termékek alkalmazása végigkíséri a hajfestés folyamatát. Az első lépésben használt aktivátor újjáépíti és megerősíti a haj szerkezetét, csökkenti töredezettségét. A második lépés során használt stabilizátor biztosítja a haj hosszú távú rugalmasságát és fényét.
Ezt követi a regeneráló folyadék, mely a hajfestést követő első hajmosás során alkalmazva segít megőrizni a haj kitűnő állapotát és megvédi a mechanikai sérülésektől. A Joanna Henna szemöldök- és szempillafestékünk a leggyengédebb módon biztosítja a hosszú távú színhatást, fokozva a szempillák sűrűségét és hosszát.
– Idén kommunikációnkban nagyobb hangsúlyt kapnak az online médiaeszközök és a PR. A marketingmixben az ATL- és BTL-eszközöket kb. 70 : 30%-os arányban fogjuk alkalmazni – összegzi Gilányi Noémi, a Bedrock Kft. junior brand managere
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >GKI: Versenyképességi reformok szükségessége az EU-ban és Magyarország szerepe a változásokban
Az Európai Uniónak jelentős reformokra van szüksége a Draghi jelentés…
Tovább olvasom >