Pickup kisteherautót kapott a TikTok posztoló
26 millióan nézték meg, ahogy Nathan Apodace gördeszkájával halad és Ocean Spray márkájú üdítőt kortyolva a „Dreams” című slágert tátogja. Az üdítőmárka megkereste a TikTok posztolót és együttműködést indítottak, amelynek első lépéseként egy bordó pickup kisteherautót ajándékoztak az újdonsült influenszernek.
Az áfonya-málna Ocean Spray üdítő és a TikTok hozta meg (@420doggface208) Nathan Apodace szerencséjét, ahogy Fleetwood Mac többévtizedes számát, a „Dreams”-t tátogta. A dal újra a slágerlistákra került.
Igazi amerikai történet
Akár meg volt írva előre ez a 0. lépés, akár így alakult, a storytelling, a történet megvan, erről még sokan és sokat fognak beszélni. Az Ocean Spray márka elmondása szerint a 26 millió megnézést produkáló TikTok videó és az általa kavart médiazaj keltette fel az érdeklődésüket. A közösségi médiában a videó kapcsán az Ocean Spray márka is gyakran szóba került, ezért csaptak le a posztolóra. Az áfonya-málna színű brandingelt pickup teherautó és a platóján elhelyezett Ocean Spray termékek segítségével Apodace újraforgathatja az elhíresült, mémmé vált videót.
A videós kiposztolta a meglepetés pickup érkezését és átvételét és az Instagramon is megköszönte a márkának az ajándékot. Az újraforgatott, immár a pickupot vezetve Ocean Sprayt kortyoló és a „Dreams”-t tátogó videó hamar elérte a 10 milliós nézettséget. Mick Fleetwood, a Fleetwood Mac dobosa is csatlakozott a TikTok közösséghez egy hasonló videóval. Az Ocean Spray ügyvezetője, Tom Hayes a TikTok-on és a Twitteren is posztolt a videóról.

Nathan Apodace, a TikTok videós és támogatói, Mick Fleetwood dobos és Tom Hayes, az Ocean Spray ügyvezetője
Az 1977-ben megjelent „Dreams” című szám közben sosem látott népszerűségre tett szert, már a Spotify listáján is a top 40 leggyakrabban lejátszott dal közé került.
Háttérsztori
Az USA-ban kb 80 millió felhasználót mozgósító TikTok jövője bizonytalan. A Trump adminisztráció betiltotta az alkalmazás letöltését, amit az Apple és a Google jogsértőnek tart, így pert fontolgatnak a kormány ellen. Az intézkedés oka, hogy feltételezések szerint a TikTok kínai tulajdonosa a ByteDance adatokat gyűjt az amerikai fogyasztókról, amit átad a kínai kormánynak. Mentő ötletként az Oracle és a Walmart 20%-os részesedéssel belépne a kínai cégbe és ellenőrizné a kódot és az adatkezelést. November 12-ig kell rendezni a helyzetet, de ez nem igazán zavarja sem a felhasználókat, sem a hirdetőket, a TikTok népszerűsége töretlen, sőt a világjárvány hatására tovább növekszik a letöltések száma és egyre többen töltenek fel tartalmakat.
Kapcsolódó cikkeink
Felfüggeszti a DHL az értékesebb magáncsomagok kézbesítését az USA-ban
Április 21-től ideiglenesen felfüggeszti az Egyesült Államokba irányuló, 800 amerikai…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >