Pickup kisteherautót kapott a TikTok posztoló
26 millióan nézték meg, ahogy Nathan Apodace gördeszkájával halad és Ocean Spray márkájú üdítőt kortyolva a „Dreams” című slágert tátogja. Az üdítőmárka megkereste a TikTok posztolót és együttműködést indítottak, amelynek első lépéseként egy bordó pickup kisteherautót ajándékoztak az újdonsült influenszernek.
Az áfonya-málna Ocean Spray üdítő és a TikTok hozta meg (@420doggface208) Nathan Apodace szerencséjét, ahogy Fleetwood Mac többévtizedes számát, a „Dreams”-t tátogta. A dal újra a slágerlistákra került.
Igazi amerikai történet
Akár meg volt írva előre ez a 0. lépés, akár így alakult, a storytelling, a történet megvan, erről még sokan és sokat fognak beszélni. Az Ocean Spray márka elmondása szerint a 26 millió megnézést produkáló TikTok videó és az általa kavart médiazaj keltette fel az érdeklődésüket. A közösségi médiában a videó kapcsán az Ocean Spray márka is gyakran szóba került, ezért csaptak le a posztolóra. Az áfonya-málna színű brandingelt pickup teherautó és a platóján elhelyezett Ocean Spray termékek segítségével Apodace újraforgathatja az elhíresült, mémmé vált videót.
A videós kiposztolta a meglepetés pickup érkezését és átvételét és az Instagramon is megköszönte a márkának az ajándékot. Az újraforgatott, immár a pickupot vezetve Ocean Sprayt kortyoló és a „Dreams”-t tátogó videó hamar elérte a 10 milliós nézettséget. Mick Fleetwood, a Fleetwood Mac dobosa is csatlakozott a TikTok közösséghez egy hasonló videóval. Az Ocean Spray ügyvezetője, Tom Hayes a TikTok-on és a Twitteren is posztolt a videóról.

Nathan Apodace, a TikTok videós és támogatói, Mick Fleetwood dobos és Tom Hayes, az Ocean Spray ügyvezetője
Az 1977-ben megjelent „Dreams” című szám közben sosem látott népszerűségre tett szert, már a Spotify listáján is a top 40 leggyakrabban lejátszott dal közé került.
Háttérsztori
Az USA-ban kb 80 millió felhasználót mozgósító TikTok jövője bizonytalan. A Trump adminisztráció betiltotta az alkalmazás letöltését, amit az Apple és a Google jogsértőnek tart, így pert fontolgatnak a kormány ellen. Az intézkedés oka, hogy feltételezések szerint a TikTok kínai tulajdonosa a ByteDance adatokat gyűjt az amerikai fogyasztókról, amit átad a kínai kormánynak. Mentő ötletként az Oracle és a Walmart 20%-os részesedéssel belépne a kínai cégbe és ellenőrizné a kódot és az adatkezelést. November 12-ig kell rendezni a helyzetet, de ez nem igazán zavarja sem a felhasználókat, sem a hirdetőket, a TikTok népszerűsége töretlen, sőt a világjárvány hatására tovább növekszik a letöltések száma és egyre többen töltenek fel tartalmakat.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >Steril legyekkel védekezik Amerika a húsfaló parazita ellen – újra leállt a mexikói állatexport
Újra felfüggesztette a mexikói élőállat-importot az Egyesült Államok, miután ismét…
Tovább olvasom >Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >