Pick-up pontokon vehetik át a zöldségeket a Giant Food vásárlói
Bevezeti pick-up szolgáltatását az amerikai Giant Food. Az online rendelt zöldségeket és gyümölcsöket a rendelés napján, vagy másnap vehetik át a vásárlók a számukra megfelelő helyen és időpontban.
A szolgáltatás jelenleg csupán két boltban elérhető, ám a tervek szerint év végéig 100 üzletben szeretnék bevezetni Washington D.C.-ben, Marylandben, Virginiában és Delaware-ben.
Kapcsolódó cikkeink
A határokon átnyúló e-kereskedelmi forgalom tavaly elérte a 237 milliárd eurót
A határokon átnyúló európai online piac 2023-ban 237 milliárd eurós…
Tovább olvasom >Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában
Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online…
Tovább olvasom >Személyesen vagy online?
Az elmúlt években a koronavírus számos országban, így hazánkban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napja konferencia Önt is várja május 16-án!
Egész napos, csakis innovációkat fókuszba állító eseményt szervezünk Merre tartanak az innovációk? címmel, május…
Tovább olvasom >GKID-Mastercard: Lendületvesztés a hazai webshopoknál és a szárnyaló TEMU (hanggal)
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek
Felelősen a tiszta kommunikációért Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a…
Tovább olvasom >