Pick-up pontokon vehetik át a zöldségeket a Giant Food vásárlói
Bevezeti pick-up szolgáltatását az amerikai Giant Food. Az online rendelt zöldségeket és gyümölcsöket a rendelés napján, vagy másnap vehetik át a vásárlók a számukra megfelelő helyen és időpontban.
A szolgáltatás jelenleg csupán két boltban elérhető, ám a tervek szerint év végéig 100 üzletben szeretnék bevezetni Washington D.C.-ben, Marylandben, Virginiában és Delaware-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >