Pick-up pontokon vehetik át a zöldségeket a Giant Food vásárlói
Bevezeti pick-up szolgáltatását az amerikai Giant Food. Az online rendelt zöldségeket és gyümölcsöket a rendelés napján, vagy másnap vehetik át a vásárlók a számukra megfelelő helyen és időpontban.
A szolgáltatás jelenleg csupán két boltban elérhető, ám a tervek szerint év végéig 100 üzletben szeretnék bevezetni Washington D.C.-ben, Marylandben, Virginiában és Delaware-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >