Pick-up pontokon vehetik át a zöldségeket a Giant Food vásárlói
Bevezeti pick-up szolgáltatását az amerikai Giant Food. Az online rendelt zöldségeket és gyümölcsöket a rendelés napján, vagy másnap vehetik át a vásárlók a számukra megfelelő helyen és időpontban.
A szolgáltatás jelenleg csupán két boltban elérhető, ám a tervek szerint év végéig 100 üzletben szeretnék bevezetni Washington D.C.-ben, Marylandben, Virginiában és Delaware-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >A határokon átnyúló e-kereskedelmi forgalom tavaly elérte a 237 milliárd eurót
A határokon átnyúló európai online piac 2023-ban 237 milliárd eurós…
Tovább olvasom >Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában
Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >