Piaci bevezetés előtt a Signal új fogkréme
Fogápolási szempontból a magyar középkorú népesség a legelhanyagoltabb Közép-Európában – derül ki abból a felmérésből, melyet a Signal új fogkréme, a Signal Anti-Age piaci bevezetése kapcsán 5 ország középkorú hölgyei körében végeztek.
Mindez egy öt országot felölelő felmérésből derült ki, amelyet a Signal új fogkréme, a piaci bevezetése kapcsán végeztek középkorú hölgyek körében A Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Horvátországban és Szlovéniában elvégzett felmérésből kitűnik, hogy 40 éves kor felett a magyaroknak van a legtöbb fogpótlásuk, s bár azt gondoljuk, hogy a fogak ápoltsága rendkívül fontos, ezért alig teszünk valamit.
A fogászati problémák orvosi megelőzését a magyar nőknek csak a fele tartja fontosnak. A megkérdezetteknek mindössze 56 százaléka állította, hogy évente vagy gyakrabban megy el fogorvoshoz. Még rémisztőbb, hogy a magyar nők 28 százaléka csak akkor jut el a fogorvosi rendelőbe, ha már baj van. Ezzel az eredménnyel a sor végén kullogunk a környező országokhoz, különösen a szlovák és a cseh nőkhöz képest, akiknek 91 illetve 90 százaléka látogatja évente egyszer vagy többször a fogorvosát.
„Az is kiderült a kutatásból, hogy a térségben élő nők 77 százaléka a fogakat tartja a legfontosabbnak a külső megjelenés szempontjából, fontosabbnak, mint a hajat, a bőrt vagy a körmöket” – hangsúlyozta előadásában Morvay Katalin, a Signal márka-menedzsere az Unilever keddi sajtótájékoztatóján. Megdöbbentő, hogy a nők ezért a fontosnak ítélt esztétikai „elemért” alig tesznek valamit. A magyar hölgyeknek ugyanis mindössze 2 százaléka gondolja úgy, hogy a fogápolás részét képezi napi szépségápolási tevékenységnek – szemben a régiós 6 százalékos átlaggal.
A Signal Anti-Age fogkrém összetevői nyomán hatékonyan segít felvenni a küzdelmet a fogak és a fogíny öregedésének öt jele, az ínysorvadás, a fogzománc kopása, a fogíny irritációja, a fog fehérségének elvesztése és a fogak érzékenysége ellen.
A Signal Anti-Age fogkrém hatékonyságát számos klinikai vizsgálat valamint a fogyasztók tapasztalatai is igazolják. Az Unilever által végzett termékteszt során tíz nőből nyolc tapasztalta egyes fogproblémáinak javulását a Signal Anti-Age két hetes használata után.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >