Philadelphia – az utolsó falat jogán
A Kraft Heinz Philadelphia krémsajt egyadagos sajttorta bevezetését összekötötték a „kié legyen az utolsó falat” és a pandémia okozta veszekedések kezelésével. A Valentin-naphoz kapcsolódó kampány online videót, kóstoltatást és nyereményjátékot is tartalmaz.
A hazánkban is jól ismert Philadelphia krémsajt márka a Kraft Heinz vállalat tulajdona. Szlogenjük: Tegyük az életet finomabbá. Tájékoztató anyagukat a BusinessWire oldalán tették közzé.
Párokból is megárt a sok
A világjárvány miatt, a rögtönzött otthoni munkahelyek kialakításától a háztartási feladatok felosztásáig, a múlt évben a párok kénytelenek voltak a szokásosnál sokkal több időt együtt tölteni és eközben sok mindent megosztani. Az egyik legfőbb probléma, legalábbis az USA-ban, az utolsó falat étel megosztása, különösen, ha valami finomságról, például sajttortáról van szó. Egy januári online kutatás szerint a párok 53%-a azt állítja, hogy az utolsó falat desszert megosztása miatt vitatkoztak a legtöbbet. A helyzetet egy rövid videóban is bemutatják, egy TV reality show ismert párja, Ashley Iaconetti és Jared Haibon szereplésével. Az egyik megoldást a filmben Nicole Watts párterapeuta jelenti.
A Valentin-nap a legjobb alkalom arra, hogy a Philadelphia is megoldást nyújtson a párok „kié legyen az utolsó falat” dilemmájára. Az új Philadelphia sajttorta egyadagos kiszerelésének bevezetésével mindenki a saját, egyszemélyes sajttorta adagját fogyaszthatja el, amelyet nem kell megosztania.
Valentin-napi meglepetés
Hogy az egyszemélyes finomságot és a veszekedésmentes nassolást biztosítsák a pároknak Valentin-nap környékén, a Philadelphia február 9-14 között ingyenes termékekkel kedveskedett az Ibotta (ingyenes mobil kupon és pénz-visszavásárlási alkalmazás) felhasználóknak, a készlet erejéig. Az új Philadelphia Cheesecake Crumble két, egyadagos csészét tartalmazó csomagolásban kapható az Egyesült Államokban 4 ízben: eredeti, eper, cseresznye és csokoládé mogyoró.
100 pár terápiát nyer
Azok számára, akiknek a megosztási problémái túlmutatnak a sajttortán és a „kié legyen az utolsó falat” dilemmán, a márka egy nyereményjátékot hirdet az Egyesült Államok területén. Egyenként 150 dollárt nyerhet 100 kiválasztott pár, hogy eljussanak a párterápiára és enyhítsék a köztük levő feszültséget. Egy januárban készült online felmérés szerint ugyanis minden harmadik pár fontolgatja a párterápián való részvételt, mivel a világjárványban több időt kell együtt tölteniük. A nyereményjáték február 23-ig tart és csupán regisztrációhoz kötött.
Az ingyenes termékminta és a készpénz nyeremény lehetősége is hozzásegíti a Philadelphia márkát, hogy több adatot gyűjthessen azokról a fogyasztókról, akik nagy valószínűséggel jól reagálnak a jövőbeli ajánlataikra és márkahűséges fogyasztóvá válnak. Mivel a Google és az Apple megerősítette az online adatvédelmet, az első féltől származó adatok egyre nagyobb prioritássá válnak az FMCG márkák számára, a jobb online hirdetési célzás és a közvetlen fogyasztóknak szóló értékesítés (DTC) miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Egyesül a svéd Mathem és a Mat.se
A svéd online kereskedelmi vállalat, a Mathem immár versenyhatósági jóváhagyásra…
Tovább olvasom >Piackutatók első kézből az elmúlt 15 hónapról
A korábbi évekhez hasonlóan idén is vezető piackutatók elemezték az…
Tovább olvasom >Legfrissebb eredmények a vezető piackutatóktól
A hagyományokhoz híven a Trade Marketing Klub áprilisi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Matolcsy: kétéves versenyképességi programot kell indítani
Kétéves versenyképességi programot javasol a jegybank az új kormánynak a…
Tovább olvasom >Az EP jóváhagyta a globális minimális társaságiadó-kulcs bevezetését
Az Európai Parlament (EP) képviselői jóváhagyták azt az európai bizottsági…
Tovább olvasom >Negyvenévi csúcson a brit infláció
Négy évtizede nem mért ütemre gyorsult áprilisban az éves brit…
Tovább olvasom >