Philadelphia – az utolsó falat jogán
A Kraft Heinz Philadelphia krémsajt egyadagos sajttorta bevezetését összekötötték a „kié legyen az utolsó falat” és a pandémia okozta veszekedések kezelésével. A Valentin-naphoz kapcsolódó kampány online videót, kóstoltatást és nyereményjátékot is tartalmaz.
A hazánkban is jól ismert Philadelphia krémsajt márka a Kraft Heinz vállalat tulajdona. Szlogenjük: Tegyük az életet finomabbá. Tájékoztató anyagukat a BusinessWire oldalán tették közzé.
Párokból is megárt a sok
A világjárvány miatt, a rögtönzött otthoni munkahelyek kialakításától a háztartási feladatok felosztásáig, a múlt évben a párok kénytelenek voltak a szokásosnál sokkal több időt együtt tölteni és eközben sok mindent megosztani. Az egyik legfőbb probléma, legalábbis az USA-ban, az utolsó falat étel megosztása, különösen, ha valami finomságról, például sajttortáról van szó. Egy januári online kutatás szerint a párok 53%-a azt állítja, hogy az utolsó falat desszert megosztása miatt vitatkoztak a legtöbbet. A helyzetet egy rövid videóban is bemutatják, egy TV reality show ismert párja, Ashley Iaconetti és Jared Haibon szereplésével. Az egyik megoldást a filmben Nicole Watts párterapeuta jelenti.
A Valentin-nap a legjobb alkalom arra, hogy a Philadelphia is megoldást nyújtson a párok „kié legyen az utolsó falat” dilemmájára. Az új Philadelphia sajttorta egyadagos kiszerelésének bevezetésével mindenki a saját, egyszemélyes sajttorta adagját fogyaszthatja el, amelyet nem kell megosztania.
Valentin-napi meglepetés
Hogy az egyszemélyes finomságot és a veszekedésmentes nassolást biztosítsák a pároknak Valentin-nap környékén, a Philadelphia február 9-14 között ingyenes termékekkel kedveskedett az Ibotta (ingyenes mobil kupon és pénz-visszavásárlási alkalmazás) felhasználóknak, a készlet erejéig. Az új Philadelphia Cheesecake Crumble két, egyadagos csészét tartalmazó csomagolásban kapható az Egyesült Államokban 4 ízben: eredeti, eper, cseresznye és csokoládé mogyoró.
100 pár terápiát nyer
Azok számára, akiknek a megosztási problémái túlmutatnak a sajttortán és a „kié legyen az utolsó falat” dilemmán, a márka egy nyereményjátékot hirdet az Egyesült Államok területén. Egyenként 150 dollárt nyerhet 100 kiválasztott pár, hogy eljussanak a párterápiára és enyhítsék a köztük levő feszültséget. Egy januárban készült online felmérés szerint ugyanis minden harmadik pár fontolgatja a párterápián való részvételt, mivel a világjárványban több időt kell együtt tölteniük. A nyereményjáték február 23-ig tart és csupán regisztrációhoz kötött.
Az ingyenes termékminta és a készpénz nyeremény lehetősége is hozzásegíti a Philadelphia márkát, hogy több adatot gyűjthessen azokról a fogyasztókról, akik nagy valószínűséggel jól reagálnak a jövőbeli ajánlataikra és márkahűséges fogyasztóvá válnak. Mivel a Google és az Apple megerősítette az online adatvédelmet, az első féltől származó adatok egyre nagyobb prioritássá válnak az FMCG márkák számára, a jobb online hirdetési célzás és a közvetlen fogyasztóknak szóló értékesítés (DTC) miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben…
Tovább olvasom >Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >