P&G termékek vásárlásával a hazai jégkorong utánpótlásért
A Procter & Gamble, az ötkarikás játékok világszintű partnere, a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok alkalmából vásárlói programot indított, melynek keretében minden vásárló, aki 2014. február végéig a Tesco magyarországi üzleteiben P&G termékeket – többek között Pampers, Ariel, Lenor, Jar, head&shoulders, Oral-B, Gillette, Old Spice márkákat – vásárol, támogatja a magyar jégkorong utánpótlást, a jövő olimpiai bajnokait. A befolyt összegből a vállalat a Magyar Olimpiai Bizottság javaslatára országosan 5 hoki utánpótlás csapat sportolási lehetőségeinek bővítéséhez és fejlesztéséhez járul hozzá.
A vásárlói támogatói program a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya, a „Köszi Anyu!” program keretében valósul meg, mellyel a vállalat az édesanyák előtt tiszteleg kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért. A P&G – a magyarországi jégkorong utánpótlást támogató kezdeményezésén túl – mintegy 25 millió dollárt különített el ifjúsági sportok támogatására, azok számára, akik a legtöbbet jelentik az anyáknak: a gyermekeiknek. A program eredményeként a P&G márkáin keresztül eddig mintegy 8 millió dollár támogatást nyújtott világszerte.
A P&G hazai vásárlói programjának idei sport nagykövete Szuper Levente magyar jégkorongozó, kapus, az első magyar játékos, akit a világ egyik vezető jégkorong ligája, az NHL egyik csapata szerződtetett. Jelenleg a hoki utánpótlás egyik budapesti szakosztályvezetőjeként tevékenykedik, így örömmel vállalta a felkérést. 2014. február 15-én délelőtt 10 és 13 óra között Budapesten a Tesco Váci úti áruházában a vásárlóknak lehetősége nyílik személyesen is találkozni a program nagykövetével: Szuper Levente a helyszínen készített közös fotókat dedikálja majd.
A P&G – “Köszi Anyu!” kampányának idei, nagysikerű filmje, a „Pick Them Back Up! – Hogy soha ne adjuk fel!” mintájára – elkészítette magyarországi vásárlói programját népszerűsítő rövidfilmjét is. A film a kis hokinövendékek sportos mindennapjait mutatja be, példaképük, Szuper Levente társaságában, de a filmből nem hiányozhat a „Köszi Anyu!” program legfontosabb üzenete sem: az édesanyák kitartó támogatása és odaadása, amely nélkül – legyen szó akár egy élsportolóról, vagy csupán egy izgő-mozgó kisgyermekről – a siker csak álom lehetne.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >