Pernod-val koccintanak Kínában
A Pernod emelkedő bevételekről számolt be a harmadik negyedévben, a bevételek szépen nőttek a kínai újévkor is.
A francia szeszesitalgyártó cég bevétele a március végén
záródó harmadik negyedévében 6,8 százalékkal, 1,4 milliárd euróra nőtt. A
Pernod úgy látja, hogy a növekedésben szerepet játszott az élénkülő európai
piac, a kínai újévvel kapcsolatos eladásaik és az is, hogy a borpiac végre
ismét fellendült. A cég kilenc hónapos, összesített eladása elérte a 4,9
milliárd eurót, s ez 7,2 százalékkal magasabb, mint az előző év hasonló
időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >