Pernod-val koccintanak Kínában
A Pernod emelkedő bevételekről számolt be a harmadik negyedévben, a bevételek szépen nőttek a kínai újévkor is.
A francia szeszesitalgyártó cég bevétele a március végén
záródó harmadik negyedévében 6,8 százalékkal, 1,4 milliárd euróra nőtt. A
Pernod úgy látja, hogy a növekedésben szerepet játszott az élénkülő európai
piac, a kínai újévvel kapcsolatos eladásaik és az is, hogy a borpiac végre
ismét fellendült. A cég kilenc hónapos, összesített eladása elérte a 4,9
milliárd eurót, s ez 7,2 százalékkal magasabb, mint az előző év hasonló
időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >