Pernod-val koccintanak Kínában
A Pernod emelkedő bevételekről számolt be a harmadik negyedévben, a bevételek szépen nőttek a kínai újévkor is.
A francia szeszesitalgyártó cég bevétele a március végén
záródó harmadik negyedévében 6,8 százalékkal, 1,4 milliárd euróra nőtt. A
Pernod úgy látja, hogy a növekedésben szerepet játszott az élénkülő európai
piac, a kínai újévvel kapcsolatos eladásaik és az is, hogy a borpiac végre
ismét fellendült. A cég kilenc hónapos, összesített eladása elérte a 4,9
milliárd eurót, s ez 7,2 százalékkal magasabb, mint az előző év hasonló
időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >