Pernod-val koccintanak Kínában
A Pernod emelkedő bevételekről számolt be a harmadik negyedévben, a bevételek szépen nőttek a kínai újévkor is.
A francia szeszesitalgyártó cég bevétele a március végén
záródó harmadik negyedévében 6,8 százalékkal, 1,4 milliárd euróra nőtt. A
Pernod úgy látja, hogy a növekedésben szerepet játszott az élénkülő európai
piac, a kínai újévvel kapcsolatos eladásaik és az is, hogy a borpiac végre
ismét fellendült. A cég kilenc hónapos, összesített eladása elérte a 4,9
milliárd eurót, s ez 7,2 százalékkal magasabb, mint az előző év hasonló
időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >