Pernod-val koccintanak Kínában
A Pernod emelkedő bevételekről számolt be a harmadik negyedévben, a bevételek szépen nőttek a kínai újévkor is.
A francia szeszesitalgyártó cég bevétele a március végén
záródó harmadik negyedévében 6,8 százalékkal, 1,4 milliárd euróra nőtt. A
Pernod úgy látja, hogy a növekedésben szerepet játszott az élénkülő európai
piac, a kínai újévvel kapcsolatos eladásaik és az is, hogy a borpiac végre
ismét fellendült. A cég kilenc hónapos, összesített eladása elérte a 4,9
milliárd eurót, s ez 7,2 százalékkal magasabb, mint az előző év hasonló
időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fordulópont előtt a Temu-modell: 2026-tól drágulhat az extrán olcsó online import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Élelmiszerbank 44 000 élelmiszercsomagot állít össze az ALDI első adventi vásárának bevételéből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így készüljünk az ünnepekre négylábú kedvencünkkel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
