Perfectly Imperfect ősz a Tescóban
A közép-európai vásárlók nagy lelkesedéssel fogadták a Tesco év elején bevezetett Perfectly Imperfect kínálatát, melynek tagjai kívül nem teljesen tökéletes, de belül annál zamatosabb zöldségek és gyümölcsök. Ezért az áruházlánc szállító partnereivel közösen tovább bővítette a kínálatot és az elérhetőséget. A vásárlók már valamennyi közép-európai – közte mind a 112 hazai – hipermarketben találkozhatnak a tökéletlenül tökéletes almával, burgonyával és sárgarépával, valamint a kínálatba újonnan bekerült fokhagymával, édesburgonyával, avokádóval és gyömbérrel, továbbá olyan szezonális termékekkel, mint a körte.
A Közép-Európában idén januárban bevezetett kínálattal a Tesco célja, hogy termelői oldalon is segítsen csökkenteni a kidobásra ítélt élelmiszer mennyiségét, valamint, hogy megmutassa vásárlóinak: az élelmiszerek kinézete nem feltétlenül tükrözi azok ízét és minőségét. Az áruházlánc ezért egyes szállítóitól olyan terményeket is átvesz, amelyek normál esetben nem felelnek meg a belső termékspecifikációknak, de egyébként kiváló minőségűek, finomak és élelmiszerbiztonsági szempontból is tökéletesek. A programmal január óta, csak Magyarországon több mint 600 ezer kilogrammal sikerült mérsékelni a pazarlást. Az áruházlánc szállítóival közösen folyamatosan vizsgálja a lehetőségeket, hogy további, folyamatosan elérhető, illetve szezonális zöldségek és gyümölcsök is megjelenhessenek a Perfectly Imperfect kínálatban, hiszen célja, hogy már a termelőknél minél kevesebb fogyasztható termény vesszen kárba.
Az áruházlánc elkötelezett az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása mellett, ezért saját működésében is erre törekszik. A Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel együttműködve 130 magyarországi áruházából naponta visszagyűjti, és jótékony célra ajánlja fel a már nem eladható, azonban fogyasztásra teljes mértékben alkalmas zöldséget, gyümölcsöt, valamint pékárut. A Tesco 2014 szeptemberétől idén október végéig összesen több mint 9007 tonna élelmiszert adott át a rászorulóknak, ami több mint 22,5 millió adag ételnek felel meg.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >