Pénzügyi támogatást nyújt ázsiai partnereinek a Starbucks
Tízmillió dollárral támogatja a Starbucks partnercégei dolgozóit Ázsiában. A Starbucks Global Partner Emergency Relief Programme azoknak segít, akiket a leginkább érint a vírus okozta gazdasági-pénzügyi válság.
Kínában és Japánban a támogatás a Caring Units Partners Fundon keresztül lesz elérhető, míg Ázsia többi részén az Emergency Associate Foundation nyújt segítséget a nehéz helyzetbe került partnereknek.
Inside Retail
Kapcsolódó cikkeink
Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >A Starbucks közös kávézással és környezettudatos döntésekkel ünnepli a Föld napját
A Starbucks hisz abban, hogy a példamutatás és az összefogás…
Tovább olvasom >Az idén is támogatja a fiatal agrárszakembereket a K&H
Agrárképzésben tanuló hallgatókat támogat a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat, amelyet 10.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >