Pénzjutalommal támogatja a PepsiCo a cukormentes italgyártó start-upot
Százezer dollárral díjazta a PepsiCo a Hapi Drinks nevű start upot. Az italgyártó óriás a Nutrition Greenhouse-program keretében adományozta az összeget a cégnek, amelynek ötlete egy fogorvostól származik, aki tenni akart valamit a cukortól elromlott fogú és elhízott gyerekek egészségéért.
A Hapi Drinks cukormentes, gyerekeknek szánt italát gyártó cég fókuszában az egészséges és finom innivaló elterjesztése áll, írja a Food Ingredients First.
Hasonlóan a PepsiCo-hoz a Coca-Cola is komoly lépéseket tett a cukormennyiség csökkentése érdekében, amikor 2017-ben sikeresen újraindította Zero nevű termékét.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholos jeges teát dobott piacra a Monster Energy
A Monster Energy januárban vezette be a Nasty Beast nevű,…
Tovább olvasom >50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50” kampányával
Működésének 50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50″ kampányával,…
Tovább olvasom >A Bimbo és a PepsiCo a legetikusabb vállalatok listáján
Az Etisphere Institute a Grupo Bimbo de CV-t, az Ingrediont…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >