Pénzjutalommal támogatja a PepsiCo a cukormentes italgyártó start-upot
Százezer dollárral díjazta a PepsiCo a Hapi Drinks nevű start upot. Az italgyártó óriás a Nutrition Greenhouse-program keretében adományozta az összeget a cégnek, amelynek ötlete egy fogorvostól származik, aki tenni akart valamit a cukortól elromlott fogú és elhízott gyerekek egészségéért.
A Hapi Drinks cukormentes, gyerekeknek szánt italát gyártó cég fókuszában az egészséges és finom innivaló elterjesztése áll, írja a Food Ingredients First.
Hasonlóan a PepsiCo-hoz a Coca-Cola is komoly lépéseket tett a cukormennyiség csökkentése érdekében, amikor 2017-ben sikeresen újraindította Zero nevű termékét.
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás a…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >