Penny lett a Penny Marketből Olaszországban
A Penny Market Italia új neve Pennny. A cég új logót és arculatot kapott.

Új név, új célok
Az új brandinggel rendelkező első üzlet Saronnoban nyílt meg. Az outletben található tér 870 négyzetméteres és különböző fenntarthatósági és környezetbarát funkciókkal bír. A cég együttműködik például a Too Good To Goval, hogy minél inkább csökkentse az élelmiszerhulladék arányát, a Coripet pedig a műanyag újrahasznosításért felel.
A boltban LED-világítás biztosítja az alacsony energiafogyasztást. A környezetbarát technológiáknak köszönhetően a retailer nagyjából 53 ezer kWh-t tud megspórolni évente, ami kb. 10 tonna olajnak és 18 tonna CO2-kibocsájtásnak felel meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Így alakul a PENNY nyitvatartása május elsején
Május elsején a PENNY üzletei zárva tartanak, a hét többi…
Tovább olvasom >Hárommilliárd eurót fektet Penny romániaia terjeszkedésébe a REWE
A német REWE csoport tízéves, hárommilliárd eurós beruházási tervet jelentett…
Tovább olvasom >Húsvétra hangolva: így alakul az ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >