Penny lett a Penny Marketből Olaszországban
A Penny Market Italia új neve Pennny. A cég új logót és arculatot kapott.

Új név, új célok
Az új brandinggel rendelkező első üzlet Saronnoban nyílt meg. Az outletben található tér 870 négyzetméteres és különböző fenntarthatósági és környezetbarát funkciókkal bír. A cég együttműködik például a Too Good To Goval, hogy minél inkább csökkentse az élelmiszerhulladék arányát, a Coripet pedig a műanyag újrahasznosításért felel.
A boltban LED-világítás biztosítja az alacsony energiafogyasztást. A környezetbarát technológiáknak köszönhetően a retailer nagyjából 53 ezer kWh-t tud megspórolni évente, ami kb. 10 tonna olajnak és 18 tonna CO2-kibocsájtásnak felel meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szigorítja a brit kormány a kiberbiztonsági szabályokat
Az Egyesült Királyság kormánya új, szigorú kibervédelmi intézkedéseket jelentett be,…
Tovább olvasom >