Penny lett a Penny Marketből Olaszországban
A Penny Market Italia új neve Pennny. A cég új logót és arculatot kapott.

Új név, új célok
Az új brandinggel rendelkező első üzlet Saronnoban nyílt meg. Az outletben található tér 870 négyzetméteres és különböző fenntarthatósági és környezetbarát funkciókkal bír. A cég együttműködik például a Too Good To Goval, hogy minél inkább csökkentse az élelmiszerhulladék arányát, a Coripet pedig a műanyag újrahasznosításért felel.
A boltban LED-világítás biztosítja az alacsony energiafogyasztást. A környezetbarát technológiáknak köszönhetően a retailer nagyjából 53 ezer kWh-t tud megspórolni évente, ami kb. 10 tonna olajnak és 18 tonna CO2-kibocsájtásnak felel meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Árzuhanás a paradicsomválasztékban és bőséges jégkrémkínálat a PENNY-ben
A nyár beköszöntével a PENNY szezonális termékekkel és árcsökkentésekkel várja…
Tovább olvasom >Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >Essendire változtatta nevét az AccorInvest
Megújította nevét és vállalati identitását az AccorInvest, immár Essendi néven…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Ezért nem fenntartható a 2026-os költségvetés
A Parlament elfogadta a 2026-os „háborúellenes” költségvetést, mely a legtöbb…
Tovább olvasom >