Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra
Több mint 400-féle termékkel, kedvező bolti árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan, aki idén az EFOTT látogatóinak élelmiszerellátásáról gondoskodik majd. Az áruházlánc egy pop up kitelepüléssel képviselteti magát a 18-29 éves korosztály egyik legkedveltebb nyári eseménysorozatán, az együttműködés azonban nem csupán a bolti jelenlétről szól, ugyanis a több évre tervezett partneri kapcsolatnak kiemelt célja az is, hogy a tudatos fogyasztói magatartást erősítse a fiatalokban.

Az Auchan is ott lesz az EFOTT-on
Pénztárcabarát árakkal érkezik az Auchan az EFOTT-ra, az áruházlánc kitelepült pop up store-jában, az úgynevezett Auchan PLACC-on a jól ismert, kedvező, OkAuchan árakon vásárolhatnak majd a fesztiválozók. A vállalat várhatóan több évig partneri kapcsolatban áll majd a fesztivál szervezőivel, így a következő időszakban nem csupán a bolti kitelepüléssel, de egyéb aktivitásokkal is támogatja az eseménysorozatot. Az idei kitelepülésen több mint 400-féle termékkel készülnek, a fiataloknak 400 négyzetméteres helyen lesz lehetőségük friss pékárukat, gyümölcsöket vásárolni, az ebédelni vágyók akár helyben készült grillfogásokból is válogathatnak. Akinek pedig drogériai termékekre van szüksége, az is megtalálja a számításait. De ezek mellett kimondottan a fesztiválozóknak szóló termékek is megtalálhatók lesznek az Auchan kínálatában, úgy, mint a füldugó, kempingszék, kártya, USB kábel vagy akár a gyorstöltő. A chillzóna lehetőséget nyújt a pihenni vágyóknak, hogy kipróbálják a különböző játékokat, amelyekkel akár az Auchan PLACC-ban levásárolható Bizalompontokat nyerhetnek. Továbbá fotókat készíthessenek, kicsit kizárhassák a külvilágot az erre kialakított pihenőzónában, valamint dietetikai tanácsadásban vehessenek részt az Auchan Alapítvány jóvoltából.
„Az EFOTT-tal való együttműködés az Auchan számára stratégiai szempontból is nagyon fontos. Rögtön láttuk, hogy hasonló értékeket szeretnénk közvetíteni a fiatalok számára, ezért nem is volt kérdés, hogy nyitottak vagyunk a hosszú távú partneri kapcsolatra. Az Auchan szlogenje a tudatos választásra hívja fel a figyelmet, ennek pedig számos aspektusát tudjuk megjeleníteni a fesztiválkitelepülésünkön. Mindamellett, hogy a fiatalok kiváló minőségű termékeinkből válogathatnak a már megszokott kedvező árainkon, találkozhatnak például a CSR stratégiánkkal, és mindezeken felül karriertanácsadással is segíteni szeretnénk a jövőjük építését”
– mondta el Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország HR és kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Új visszaváltási rendszert vezetett be az Auchan Románia Bukarestben
Az Auchan Románia új, tömeges visszagyűjtésre alkalmas visszaváltó rendszert indított…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >