Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra
Több mint 400-féle termékkel, kedvező bolti árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan, aki idén az EFOTT látogatóinak élelmiszerellátásáról gondoskodik majd. Az áruházlánc egy pop up kitelepüléssel képviselteti magát a 18-29 éves korosztály egyik legkedveltebb nyári eseménysorozatán, az együttműködés azonban nem csupán a bolti jelenlétről szól, ugyanis a több évre tervezett partneri kapcsolatnak kiemelt célja az is, hogy a tudatos fogyasztói magatartást erősítse a fiatalokban.
Pénztárcabarát árakkal érkezik az Auchan az EFOTT-ra, az áruházlánc kitelepült pop up store-jában, az úgynevezett Auchan PLACC-on a jól ismert, kedvező, OkAuchan árakon vásárolhatnak majd a fesztiválozók. A vállalat várhatóan több évig partneri kapcsolatban áll majd a fesztivál szervezőivel, így a következő időszakban nem csupán a bolti kitelepüléssel, de egyéb aktivitásokkal is támogatja az eseménysorozatot. Az idei kitelepülésen több mint 400-féle termékkel készülnek, a fiataloknak 400 négyzetméteres helyen lesz lehetőségük friss pékárukat, gyümölcsöket vásárolni, az ebédelni vágyók akár helyben készült grillfogásokból is válogathatnak. Akinek pedig drogériai termékekre van szüksége, az is megtalálja a számításait. De ezek mellett kimondottan a fesztiválozóknak szóló termékek is megtalálhatók lesznek az Auchan kínálatában, úgy, mint a füldugó, kempingszék, kártya, USB kábel vagy akár a gyorstöltő. A chillzóna lehetőséget nyújt a pihenni vágyóknak, hogy kipróbálják a különböző játékokat, amelyekkel akár az Auchan PLACC-ban levásárolható Bizalompontokat nyerhetnek. Továbbá fotókat készíthessenek, kicsit kizárhassák a külvilágot az erre kialakított pihenőzónában, valamint dietetikai tanácsadásban vehessenek részt az Auchan Alapítvány jóvoltából.
„Az EFOTT-tal való együttműködés az Auchan számára stratégiai szempontból is nagyon fontos. Rögtön láttuk, hogy hasonló értékeket szeretnénk közvetíteni a fiatalok számára, ezért nem is volt kérdés, hogy nyitottak vagyunk a hosszú távú partneri kapcsolatra. Az Auchan szlogenje a tudatos választásra hívja fel a figyelmet, ennek pedig számos aspektusát tudjuk megjeleníteni a fesztiválkitelepülésünkön. Mindamellett, hogy a fiatalok kiváló minőségű termékeinkből válogathatnak a már megszokott kedvező árainkon, találkozhatnak például a CSR stratégiánkkal, és mindezeken felül karriertanácsadással is segíteni szeretnénk a jövőjük építését”
– mondta el Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország HR és kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >