Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra
Több mint 400-féle termékkel, kedvező bolti árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan, aki idén az EFOTT látogatóinak élelmiszerellátásáról gondoskodik majd. Az áruházlánc egy pop up kitelepüléssel képviselteti magát a 18-29 éves korosztály egyik legkedveltebb nyári eseménysorozatán, az együttműködés azonban nem csupán a bolti jelenlétről szól, ugyanis a több évre tervezett partneri kapcsolatnak kiemelt célja az is, hogy a tudatos fogyasztói magatartást erősítse a fiatalokban.
Pénztárcabarát árakkal érkezik az Auchan az EFOTT-ra, az áruházlánc kitelepült pop up store-jában, az úgynevezett Auchan PLACC-on a jól ismert, kedvező, OkAuchan árakon vásárolhatnak majd a fesztiválozók. A vállalat várhatóan több évig partneri kapcsolatban áll majd a fesztivál szervezőivel, így a következő időszakban nem csupán a bolti kitelepüléssel, de egyéb aktivitásokkal is támogatja az eseménysorozatot. Az idei kitelepülésen több mint 400-féle termékkel készülnek, a fiataloknak 400 négyzetméteres helyen lesz lehetőségük friss pékárukat, gyümölcsöket vásárolni, az ebédelni vágyók akár helyben készült grillfogásokból is válogathatnak. Akinek pedig drogériai termékekre van szüksége, az is megtalálja a számításait. De ezek mellett kimondottan a fesztiválozóknak szóló termékek is megtalálhatók lesznek az Auchan kínálatában, úgy, mint a füldugó, kempingszék, kártya, USB kábel vagy akár a gyorstöltő. A chillzóna lehetőséget nyújt a pihenni vágyóknak, hogy kipróbálják a különböző játékokat, amelyekkel akár az Auchan PLACC-ban levásárolható Bizalompontokat nyerhetnek. Továbbá fotókat készíthessenek, kicsit kizárhassák a külvilágot az erre kialakított pihenőzónában, valamint dietetikai tanácsadásban vehessenek részt az Auchan Alapítvány jóvoltából.
„Az EFOTT-tal való együttműködés az Auchan számára stratégiai szempontból is nagyon fontos. Rögtön láttuk, hogy hasonló értékeket szeretnénk közvetíteni a fiatalok számára, ezért nem is volt kérdés, hogy nyitottak vagyunk a hosszú távú partneri kapcsolatra. Az Auchan szlogenje a tudatos választásra hívja fel a figyelmet, ennek pedig számos aspektusát tudjuk megjeleníteni a fesztiválkitelepülésünkön. Mindamellett, hogy a fiatalok kiváló minőségű termékeinkből válogathatnak a már megszokott kedvező árainkon, találkozhatnak például a CSR stratégiánkkal, és mindezeken felül karriertanácsadással is segíteni szeretnénk a jövőjük építését”
– mondta el Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország HR és kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >