Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra
Több mint 400-féle termékkel, kedvező bolti árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan, aki idén az EFOTT látogatóinak élelmiszerellátásáról gondoskodik majd. Az áruházlánc egy pop up kitelepüléssel képviselteti magát a 18-29 éves korosztály egyik legkedveltebb nyári eseménysorozatán, az együttműködés azonban nem csupán a bolti jelenlétről szól, ugyanis a több évre tervezett partneri kapcsolatnak kiemelt célja az is, hogy a tudatos fogyasztói magatartást erősítse a fiatalokban.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/07/Kepernyofoto-2023-07-05-14.47.39.png)
Az Auchan is ott lesz az EFOTT-on
Pénztárcabarát árakkal érkezik az Auchan az EFOTT-ra, az áruházlánc kitelepült pop up store-jában, az úgynevezett Auchan PLACC-on a jól ismert, kedvező, OkAuchan árakon vásárolhatnak majd a fesztiválozók. A vállalat várhatóan több évig partneri kapcsolatban áll majd a fesztivál szervezőivel, így a következő időszakban nem csupán a bolti kitelepüléssel, de egyéb aktivitásokkal is támogatja az eseménysorozatot. Az idei kitelepülésen több mint 400-féle termékkel készülnek, a fiataloknak 400 négyzetméteres helyen lesz lehetőségük friss pékárukat, gyümölcsöket vásárolni, az ebédelni vágyók akár helyben készült grillfogásokból is válogathatnak. Akinek pedig drogériai termékekre van szüksége, az is megtalálja a számításait. De ezek mellett kimondottan a fesztiválozóknak szóló termékek is megtalálhatók lesznek az Auchan kínálatában, úgy, mint a füldugó, kempingszék, kártya, USB kábel vagy akár a gyorstöltő. A chillzóna lehetőséget nyújt a pihenni vágyóknak, hogy kipróbálják a különböző játékokat, amelyekkel akár az Auchan PLACC-ban levásárolható Bizalompontokat nyerhetnek. Továbbá fotókat készíthessenek, kicsit kizárhassák a külvilágot az erre kialakított pihenőzónában, valamint dietetikai tanácsadásban vehessenek részt az Auchan Alapítvány jóvoltából.
„Az EFOTT-tal való együttműködés az Auchan számára stratégiai szempontból is nagyon fontos. Rögtön láttuk, hogy hasonló értékeket szeretnénk közvetíteni a fiatalok számára, ezért nem is volt kérdés, hogy nyitottak vagyunk a hosszú távú partneri kapcsolatra. Az Auchan szlogenje a tudatos választásra hívja fel a figyelmet, ennek pedig számos aspektusát tudjuk megjeleníteni a fesztiválkitelepülésünkön. Mindamellett, hogy a fiatalok kiváló minőségű termékeinkből válogathatnak a már megszokott kedvező árainkon, találkozhatnak például a CSR stratégiánkkal, és mindezeken felül karriertanácsadással is segíteni szeretnénk a jövőjük építését”
– mondta el Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország HR és kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Autonóm üzleteket tesztel az Auchan Franciaországban
Az Auchan Észak-Franciaországban autonóm boltok működését teszteli vasárnap délutánonként annak…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Újra a fenntarthatóság kerül előtérbe az Auchannál
Az Auchanban a fenntarthatóság az áruházi működésen kívül az árukészletre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Stratégiai együttműködést kötött a MATE és a Béres
Dr. Gyuricza Csaba, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem rektora,…
Tovább olvasom >